Skip to main content

WANITA ITU YANG AKAN KU RINDU

ASSALAMUALAIKUM..
HUHUHU..aku tulis bawa hajat..hajat dari gunung selasih
jangan anda buat2 terperanjat,entry ni untuk kekasih..
wargh...aku berpantun..huhuhu..saja nak melepas kan boring..
duk mengadap laptop pun kadang2 bosan gak..tapi bila dah bosan tu..idea tetibe datang..chewah..hahha
bukan la idea..cuma satu tulisan yg ingin aku luahkan pada seorg kekasih tapi x mmpu aku lluahkan melalui kata2
so,aku abadikan kenangan warkah ni kat blog la..ape lagi kan..huhu



korg pernah x rasa ape yg aku rase..even ade dekat sebelah die..aku still rase aku rinduuuuu giler dengan die..
ntah la..sejak aku kecik wanita ni la yg duk jaga aku sampai aku besar..korg mesti dah dapat agak kan sape dia??
bukan gilfren..wanita tu adalah MAK aku..
NI LA MAK AKU..


aku sayang giler kat die even aku mmg suke wat dia sakit hati but it just a piece of my 'MANJA' that i want to show..hahha,,kelakar..biase la..aku mmg suke gedik2 ngn mak aku....suka sgt borak2 ngn mak aku..mak aku sporting giler..ada la sekali tu mak aku cakap gini kat aku..
"ela,ko xde sape2 ke kawan lelaki kat matrik tu??"
aku pun cakap la"banyak mak,nak yg mane satu"..biase la aku suka nyakat..
"yela..mak tgk xde pun ura2 cam ade pakwe,belajo2 jugak,cari pakwe pun cari"..

sporting kan mak aku..green light die bagi kat aku..ape la mak ni..huhu..

mak aku sekarang dah pndai bahse2 remaja ni..sape lagi kalau bukan kiteorg adik beradik yg ajor..hahha
skang mak aku pun dah pandai wat lawak..dulu aku yg suke wat lawak ngn die

lagi sebulan je dah nak sambung study...jauh pulak tu..mesti la jarang balik rumah..
confirm2 aku rindu kat mak aku..
bebelan yg x hnti2 tiap hari..
jeritan suh aku kemas rumah..
pujian masakan aku..hahha..
rasa berat plak nak g terengganu..confirm aku RINDU mak..

aku nak ckp ni kat mak aku..tapi tulah..yg pasti airmata keluar dulu..so,aku tulis je kat sini..


mak..macam mane la akak nak ckap ngn mak erk..
akan bukan la minah sentimental sgt nak ckap ayat yg berbunga2 kat mak..
tapi nak ckap gak..
mak..sayang giler kat mak..tapi akak bukan giler..giler2 ade..
kat terengganu nanti mesti akak selalu nmpak muka mak..tapi waktu mula2 yg pasti..
dah x dapt nak tengok tv dgn mak sambil peluk2 mak..
adoi beratnye hati..
mesti rindu nak tgk mak excited tgk cerita indon,filipina..
macam cerita marimar tu..huhu
selalu bile mak membebel..akak mesti wat muka comel akak tu..ala2 org korea..
bila la nak buat muka comel tu lagi..
kat blog boleh la akak cakp panjang2..tapi depan mak ayat nye sikit je..tapi nangisnya yg panjang..
tulisan ni datang dari hati yg sgt TULUS dari akak..laptop menjadi saksi keikhlasan akak ni..

huhu..dah terlebih pnjg...papepun sape2 yg bace entry aku yg ni..harap2 korg pun menyayangi mak anda ye..k assalamualaikum..

Comments

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du