Skip to main content

IMAM MUDA AKHIR.SIAPA BAKAL JUARA??

ASSALAMUALAIKUM..


ok ..entry ni nak cerita pasal IMAM MUDA AKHIR yg akn berlangsung pada malam ni...agak2 la sape juara???haha..




.Dua peserta program Imam Muda yang akan bertanding di peringkat akhir nanti ialah Nazrul Izwan Zolkiflee (Nazrul) dan Mohd Hassan Adli Yahaya @ Yahuza (Hassan),masing-masing berumur 26 tahun


Sebelum ini tiga peserta iaitu Mohd Fakhrurrazi Hussin (Fakhrul), 27, Ammar Wan Harun (Amar), 27, dan Mohd Azlan Zulkarnain (Azlan), 25, telahpun tersingkir di minggu kesembilan















Untuk pengetahuan semua Juara Imam Muda musim kedua ini akan menerima hadiah berupa biasiswa pakej platinum selama empat tahun di Universiti Al-Madinah, kereta, wang tunai RM30,000, pakej perabot, pakej haji dan umrah, pakej percutian, Macbook Apple, Ipad Apple, telefon bimbit, sijil pentauliahan dan trofi.
Manakala Naib juara bakal memenangi biasiswa pakej emas di universiti yang sama, wang tunai RM20,000, pakej perabot, pakej umrah, pakej percutian, Macbook Apple, Ipad Apple, telefon bimbit, sijil pentauliahan dan trofi.

nak tahu x sapa pengacara imam muda kali ni..fahrin ahmad..sebab 
Sebelum ini kita diberitakan bahawa pengacara Imam Muda Ustaz Dzulkarnain Hamzah mengalami kemalangan jalan raya,Semoga beliau kembali sembuh

.itu la nak cerita..^^..lagi satu..ustaz nazrul asal dari segamat....*bangge aku jadi org segamat...!!huhuhu
pape pun..kite tggu jela ea mlm ni..assalamualaikum

Comments

uzAy said…
sokong imam muda nazrul :)
NSN Exclussive said…
huhuhu..saya sokong die gak...tapi due2 pun best..:-D

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du