Skip to main content

PERIKANAN TU!!! TERKEJUT SEKEJAP..

ASSalAMUALAIKUM...

HUHUH.hari ni aku nak kongsi something ngn semua..
sape yg amik keputusan UPU hari ni??
mest ramai an...korg mesti gelak2 guling dgn result yg korg dapat..huhuhu
macam aku la...aku pun amik jugak hari ni..hahha..punye la sedap nak wat entry pasal syaaban tergendala sebab nak tgk result..hahhah..alhamdulillah aku dapat masuk universiti..nak tahu aku dapat u mane???
jeng jeng jeng...


UNIVERSITI: Universiti Malaysia Terengganu
PROGRAM: Sarjana Muda Sains Gunaan (PERIKANAN)

wargh!!!! asal pelik sgt program??..but ape yg boleh aku cakap dengan hati yg tulus ikhlas..AKU SUKA PROGRAM TU.
MENARIK KAN??


MMG..mule2 aku rase cam..aik asal perikanan..tapi aku tengah gelak2 ni..haha..ni mesti sebab aku suka makan ikan la ni..huhu..tapi aku tertarik sgt ngn program tu..mmg.. org cakap mcam x femes..x yah cakap org..ayah aku pun gelak(gelak menyindir) haha..tgk aku dapat program perikanan..tapi yg penting aku sangat bersyukur dgn ape yg aku dapat..
aku tahu mesti ade seseorg manusia ni bakal gelakkan aku bab dulu aku lagi teror berbnding die..upsr lebih dari die..pmr gempak giler dari die, spm ok sikit dari die..matrik aku setahun die dua thun..last2..eh ikan..x kisah la dia nak cakap ape...janji aku bahagia..haha..betul x??

KESAH APE DENGAN FIKIRAN ORANG

-OK..bercerita pasal kesah x kesah ni..mmg smpai ke pnghujung nyawa..malah ke pnghujung dunia pun x habis2..
hahah..btul kan..
-bagi aku..yg penting skang ni aku belajar betul2..umur aku muda lagi..maybe Allah saja nak aku dapat ni..biar keluar sikit dari kepompong sains yg membelenggu dunia skang..(keluar la sgt)..
-KORANG kate program ntah hape2?? LANTAK korg la..yg pnting aku cube..wei..bnde ni bukan setakat ikan tau..ade jugak belajo biologi..sudah hilang memori pasal bio..huhuhu



BOLEH KE HAFAL NI..HUHU


k la..malas pnjg2..tggu entry aku seterusnya..assalamualaikum:-D

Comments

Fadzmie said…
Ok apa kos tu. Kool! ;)

Good luck in your studies nanti, ok? ;)
Fahmi P said…
tahniah..btw.. make sure study smart n dun be lazy..
Fahmi P said…
tahniah..btw.. make sure study smart n dun be lazy..
NSN Exclussive said…
fadzmie:tu la..suke gak ngn kos tu..thanks..^^



kimiez:thanks,insyaAllah ..dah x nak mals2 ni..azam baru...huhu
NSN Exclussive said…
alhamdulillah..owh dapat UniSZA..thniah..:-D

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du