Skip to main content

MASJID 1 JULAI 2011-(TOMOK & AYU) JUGA (NOH &MIZZ NINA)

ASSALAMUALAIKUM..

GAMBAR HIASAN SAHAJA
pergi ke kedai membeli gula,
gula dibeli dikedai pak majid,
dua pasangan sehati sejiwa,
baru semalam mendirikan masjid..



wah3..hebat x AKU berpntun..huhu..chewah..ptg2 macam ni..aku try la nk berpntun..mane la tau memberi minat untk sape mmbace..maklumlah..ptg2 ni....mate mmg slalu ngntuk..
back to my pntun tadi..MASJID??sape plak yg drikan masjid kan ..2 pasangan pulak tu..huhu
bukan la aku kate masjid cam masjid jamek tu..ni kiasan kalau ade yg blur2 tu..semalam berlangsungnya majlis penikahan  tomok & ayu juga lagi satu pasangan artis iaitu noh hujan& mizz nina..

wah!!mesti gembira kan mereka semalam..almaklum la jadi pasangan yg halal disisi agama islam..amboi aku ni..huhuhu

aku nak share la gmbar2 pernikahan mereka ni yg aku amik dari pakcik GOOGLE yg berjasa ni..huhu..
aku nak PERGI MAJLIS TU??huhu....kad jemputan pun x dapat an..huhu..jom kite terjah2 gambar kat bawah ni..
gambar sewaktu akad nikah..
same cantik..same padan..tomok x cntik die hnsem..ayu tu
sememangnya ayu la..huhu
pengantin buat peace (^_^)Y

amboi..gembira kan..seri pengantin terserlah









GAMBAR PERNIKAHAN NOH HUJAN & MIZZ NINA



semasa akad nikah




kad kahwin ..comel kan??
bersama keluarga tercinta.
manisnya mizz nina
hahah..bergaya kan mereka...best tgk org kahwin...kita sebagai peminat dieorg berdoala semoga ikatan perkahwinan mereka kekal hingga akhir hayat..k.assalamualaikum


P/S:BELUM BACA ENTRY LEPAS??JOM KLIKIMAM MUDA AKHIR
P/S: X SABAR NK TGK AKAK AKU KAHWIN PLAK.HUHU









Comments

Fyqa said…
owner blog pulak bila ?



;)
Ku Azhar said…
ntah..bila la plk nk jemput kami :D
NSN Exclussive said…
fyqa and ku azhar:haha..lame lagi la..mude ag..huhu

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du