Skip to main content

AKU SUKA KACAU VIRUS!!HAHAHA

ASSALAMUALAIKUM SEMUA!!

aku sememangnye malas nk buat entry sebb kestressan aku pasal bermcm2 la..tapi disebbkan jari jemari aku ni..begitu pntas mengetik2 key board ni..so,terhasilah entry ni..
sape yg knal aku mesti dah tahu perangai aku yg suke kacau org kan,..hahha..kesian kalian2 yg dah terkena dgn aku..SORI TAU..gurau2 jer..(sambil buat muke cute)^__^



erm..nak tahu salah seorg mangse kacau aku adalah SI VIRUS!!..x knl???ala virus fb tu yg duk cakp HOW ARE YOU,WANNA LAUGH BAGAI LA..HUHU..

nak djadikan cerita aku mmg asik2 la dpt bnde tu..naseb baik aku dah bace entry cerita mamat pasal ni..THANKS MAMAT..huhu

disebabkan aku yg geram giler ngn virus ni ..so,aku KACAU die..huhu..nak bace??jom


huhuhu..sori bab kacau si virus ni..huhuh..yg kat bawah ni kawan aku punye..




sori acai,aku gune pic x bgtau ko..sebbkan x gitau ko,so, aku promte blog kat sini..jom sggh blog ni ACAI RAINBOW ..ADE pelbagai tips2..tips2 ape??korg pergi la blog die ea..

belum abis cerita ag..disebabkan idea virus yg "bernas" gune chatbox fb..aku pun sekali lagi buat nakal kat sorg kawan aku ni..name die teciq..SORI IKA..gurau je..

huhu..cam tu la kesahnyer..nakal kan aku??tapi yg sure aku nakal jer..tapi X JAHAT tau..huhu..
si teciq ni pun ade blog..macam cerite yg die kongsi kat blog die..huhu..
korg nak tahu ape yg die cerita?? jom TERJAH SI TECIQ YG COMEL ..
YG SORG lagi ni si AWAIS..CETT.. rupenye die tak tau pape pasal virus tu..aku pulak yg terkena..ingtkan nak prank die..ni plak x mnjadi..tu la suke sgt knekan org..huhu..dak ni pun ade blog..jom skodeng AWAIS ..HAHHA
k lah..tu je yg aku nak cerita..assalamualaikum..(^___^)

Click here to get 1 Million Guaranteed Real Visitors, FREE!

Comments

teciq said…
oit! tetiba je aku ade eh..hahaha..sengal la..huhuhu
cikalananda said…
Selamat malam je mak cik,,..

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du