Skip to main content

KAUM HAWA PANTANG BILA NAMPAK_ _ _ _ _



ASSALAMUALAIKUM SEMUA..
HA..BARUNAK WAT ENTRYBARU KAN..HUHU..
SEBENARNYA tadi..aku tgh sibuk2ber blog walking sampai terlupa nak wat entry..hhuhuhu//
Skarang nib ace ea..ape pendpt korg pasal perempuan..???leceh??gedik??mmampu mggoncang dunia??
Boleh buat semua perkare??mmg banyk tafsiran tntg wanita..kengkadg aku pun x fahm perangai perempuan walaupun aku seorg perempuan..huhu..so,kali ni aku nak bg pndapt akutntg satu bnde pasal perempuan..


Ape dia suhaila????
Pasal PANTANG??
Mesti korg trtanye2 pantang ape ni..pantang tu yg perempuan lepas bersalin ke pantang sane pantang sini..tu??huhu
Tu cerita lain..yg ni berkaitan denga semua kaum hawa x kire dah kahwin ker belum..
PEREMPUAN NI PANTANG BILA APE ERK>????

PANTANG BILA TGK BENDA COMEL



  • HA..sebahgian perempuan mmg pantang bila tgk BNDE comel….mula lah die akan sebut ayat ni..”COMELNYA!!!” @”TOMEY NYE DIE”@ALA TOMEY-TOMEY@ DLL..tu mmg ayat2 common kaum hawa bile tgk org comel @ brg comel..
  • Kadang2 tu kalau ckp comel je xpe..ni siap cubit2..especially baby2 yg comel n montel2 tu..habis pipi budak tu merah2 sebb kne cubit betul x??huhu..aku pun selalu buat
  • Perkataan “comel” tu automatic akan terpacul keluar bile die nmpak sesuatu bnde yg drasekan comel..
  • korg nak tahu ade la kawan aku ni..lelaki..wktu tu lab bio..kiteorg pun blajo pasal cacing..kena tgk cacing tu gune mikroskop..strucute cacing tu cntik..so,aku ckap la.”comelnyer..!!”budak lelaki tu pun pelik”tu pun comel ker..budk pempuan mmg suke ckp comel ea??”aku pun gelak je la kat situ

P/s:untunglah sape yg comel tu..pasti ber ribu2 kaum hawa yg akan puji korg comel(^__^)

PANTANG BILA NAMPAK MEGA SALE

  • HAHAH..ni mmg sgt betul aku rase…sape je yg x teruja bila ade mega sale kan??potongn 50% la,75% la…pergh mmg tersgt2 best..name pun perempuan kan..dari atas dahi..sampai hujung jari kaki kalau boleh mest Nampak perfect..biar org kate biar x cntik asal bergaye..
  • ha..bercerita pasal bergaye..yg sigadis2 yg suka brg2 branded macm Gucci,PRADA,..Ape segala macm la..time mega sale ni la dieorg syok sakan mmbeli..kalau boleh satu mall dieorg nak beli..murh la katekan..so,dgn pergi ke mega sale ni..dapt la save duit kan..
  • disebbkan kepantgn dierg bile nmpak mega sale ni la..mega sale yg jauh2 pun dieorg sggup pergi..iskh3..kalau yg ni..certain2 kaum hawa jela yg buat..aku xde mknenye la..mega sale dekt2 boleh la..yg tu depends pade org kan..huhu

PANTANG BILA NAMPAK CERMIN


  • BETUL ke statement ni..huhuhu..kalau aku..mmg betul latu huhuhu..pantang nmpk cermin je mseti nak tgk..takut kalau2 make up cair ke kena matahari kan..kadg2 tu..tudung tu dah lawo..perfect..ai..tgk jugk cermin..ape boleh buat..huhu
  • Yg mmg x boleh bla tu..tgh jalan2 ni..nmpk cermin kereta org pun jadi..touch up bagai..selau budak2 perempuan buat..x nak ngaku??xpe..aku ngaku..huhu.,..
  • Kalau kat bilik air tu kalau boleh nak tatap je cermin tu sampai berlubg untk sure rambut @tudung kms..
  • Cermin2 yg selalu mndapat perhatian si kaum hawa adalah..

Ø  Cermin muka
Ø  Cermin kereta
Ø  Cermin motor orang
Ø  Cermin mata
Ø  Jam tangan
Ø  Kalkulator


Adoi..kalkulator pun jadi..huhu..ni slalu budk sekolah yg buat..lepas buat tahi mate (tido) kat dalam kelas..pastu malas pulak nak pergi tnds..apelagi..altanative mudah..gune kalkulator la..huhu..SAPA PERNAH BUAT??huhuhu
K lah tu je 3 pntng yg aku sempt kongsi kan..Assalamualaikum





Click here to get 1 Million Guaranteed Real Visitors, FREE!

Comments

chae ra said…
haha..btl sgt tu..nampak mega sale rase mcm nk beli je sume padahal poket kosong~

bkn stakat tgk cermin,lopak air pun nak tgk jgk..pantang nmpak benda yang memantulkan imej sndiri ni..haha...
cikal ananda said…
Pantang jue bile hati atk ELOK,,,
hehehehe..
Selamat malam..
NSN Exclussive said…
chaera:..hahah..tau xpe time mega sale la borong an..lopak air pun jadi..hahha


cikal:huhuhuhu
Anonymous said…
yg calculator tu mmg pernah buat haha tinggal zaman belajar add math dulu haha
NSN Exclussive said…
huhuhu..kite pun pernah buat...biase la tu..

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du