Thursday, July 7, 2011

MAKLUMAN RAYUAN KE USM SIDANG AKADEMIK 2011/2012

assalamualaikum...hari ni aku nak kongsi something ngn korg pasal rayuan ke USM
seperti yg korg tahu..rayuan USM hari tu dah ditutup..dan ramai yg membuat rayuan tu rase bimbang takut2 x dapat permohonan di upu...so,jgn risau2..la ni cheq nak bg tau yg permohonan rayuan ke USM tu akan di
proses selepas keluar keputusan permohonan upu x lama lagi..so,sape2 yg dah dapat kat upu..name dieorg akan dikeluarkan dari senarai rayuan ke USM..

hahha..lega hati kan..kalau nak pasti lagi.korg klikrayuan usm ..kat blog link tadi..die ade bg email kat pihak USM..so korg klik jela kat link tadi..huhu..

k la..pape pun..harap2 kita semua dapat masuk u ea..x kire la u mane..yg pntg dapat...assalamualaikum..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MY SAHABAT

    http://suhailasellaginella.blogspot.com/