Skip to main content

SAYA NAK GA DARI KOREA DAN BANDUNG!

Photobucket


assalamualaikum korg ...ni entry ringkas yg aku nak suh korg join..sape yg teringin GA dari korea and bandung,..for sure ramai yg nak kan..lagi2 yg susah nak g sane tu..macam aku..huhu..sape yg dah pergi tu..join jela..mungkin korg dapt..free wei..hoho..NAK JOIN??KLIK BANNER KAT ATAS..
kat bawah ni aku nak senarai kan sape yg aku tag..hoho..sorg kawan aku..sorg lagi blogger yg aku minat..hoho

bella http://lifestorylaa.blogspot.com/
aisyahumaira http://aisyahumaira.com/

Comments

Ku Azhar said…
kalau nk ikut p korea skali leh?
tq tag aisya..nanti aisya bt ye..:)
NSN Exclussive said…
ku azhar:kalo nak join contest ni boleh jer:-D

aisyahumaira:tq :-D

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du