Saturday, July 9, 2011

BERSIH LAGI..

ASSALAMUALAIKUM..

bersih2 bersih bersih..hari ni semua akan berkumpul..tapi kepada sesiape yg join la yer...
sedang2 aku berblogwalking,nampak la entry2 pasal ni...kebanyakn jalan2 kat KL dah lengang..dah macam bukan KL plak an..hoho..

aku yg duduk kat segamat ni pun pelik...perhimpunan ni pun merebak kat sini jugak...
ayah aku pagi2 dah jadi RELA tuk tgk2 kat bndar tu..

aku tak tau nak komen pape..memusnah @ membina negara??pendapat masing2 la..
yg pnting..baju kuning aku baru basuh..x kering ag..hhaha

tu je nak cerite..lain2 pasal tu..kite cite pas ni..assalamualaikum..(^___^)


p/s: nak tau pasal bersih??klikBERSIH 2.0

1 comment:

cik zaza said...

orang ada pendapat masing2.kdg2 yg tak elok pun dikatakan elok.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MY SAHABAT

    http://suhailasellaginella.blogspot.com/