Skip to main content

PEMAIN SINGAPURA PATUT DIGELAR "PELAKON TERBAIK"

ASSALAMUALAIKUM...
hari ni aku nk cerita agak pnjg but first of all sori sbb lmbt update pasal perlawanan ni,,huhu..
sebb aku mmg busy petg tadi sbb g amek lesen tertunda ..hahha..bukan perlawanan bola sepak je yg ade tertunda tau..haha..tapi aku x kesah..aku mmg nak cerita pasal ni gak..



MACAM MANA PERLAWANAN BOLA SEPAK SEMALAM!!??
hahaha..aku hanya mampu tergelak..x la gelak je..tapi smpt gak la terjerit2..tumbuk2 bantal...wahaha
sape yg x kecewa kan..apetah lagi aku...even aku adalah seorg gurl yg x reti main bola sepak..at least aku n adik2 perempuan aku mmg sgt excited tengok..kalah mak ayah aku..

aku mmg fed up giler ngn pemain singapura..MACAM HAMPEH!!..aku yg duk rumah pun mcm nak masuk dlm TV tgk action dieorg..LAGI LA YG ..duk STADIUM kan..macm nak masuk pdg kan..

PENDAPAT AKU BG TEAM MALAYSIA

  • 1st half: teruk sikit..kucar kacir sikit..gugup sikit..ape2 je la yg sikit kan..
  • 2nd half: so far so good..dapt pecah benteng lawan..team work cam x ok sikit
  • SAFEE SALI ..WIRA bg aku..sbb die jaringkan gol..TERBAEK!!
  • KHAIRUL FAHMI SGT MEMBANGGAKAN aku sebb die dpt lawan bnyk serangan BERBAHAYA..tapi kecundang pade satu sepakan yg SENANG..(xde rezeki)
GOL KEEPER TERBAIK
HERO MALAYSIA


p/s:ape yg  PENTING pemain malaysia dah  lakukan yg terbaek n berusaha sedaya upaya untuk melayakkan dri ke pusingan seterusnya tapi rezeki xde..so,kita tggu piala dunia 2018 pulak..(^_^)

PENDAPAT AKU BG TEAM SINGAPURA

  • STANDARD lebih kurg same dengan malaysia ..kalau xde pemain import2 tu..erm..lagi low  la
  • 1 st half: dieorg lebih santai..kononnye agregat tggi..tapi still lagi berniat nak masukkan bola tu
  • 2nd half: melebihkan LAKONAN dripade bermain
  • suka buang bola..agak nye jurulatih dieorg mmg ajar semua pemain SEPAK BOLA LUAR PADANG kot..tu yg jd camtu..
  • LAYAK digelar PELAKON TERBAIK singapura..hebat kot..
tu cume pendapat peribadi aku..org lain x tau la an..kalau boleh aku mmg nak tulis lagi panjang..geram punye pasal..TENGOK dieorg berlakon "HEBAT" sgt tu..tension..wei org kat dlm padg boleh la ko tipu..aku yg duk depan tv ni ..siap ade flash back,slow motion  mane boleh ko tipu..ergh..yg "mungkin" mmg sakit tu x pe la kot..ni yg sekadar jatuh sndri pun KECOH stu pdg nape erk??musykil.
APE YG PENTING..
QUI LI(11): PELAKON TERBAIK(x pdan dgn perut buncit die.bak kate aku boroi bukan sebrng boroi .. haha)
DURIC(9): PELAKON IMPORT TERBAIK
SHI JIAYI(7): PELAKON HARAPAN SINGAPURA
YG LAIN2: PELAKON TAMBAHAN



TAK YAH NAK LOMPAT SGT..



TU jela aku nak cakap..mungkin tulisan aku agak beremosi n lebih mnyebelah kepade malaysia tapi percaye la aku tgh COOL sekarg hahaha..ni sebab aku org malaysia of coz la kan..ade ke blogger singapore nak sokong team malaysia..??ermm*terfikir sejenak..
papepun semua dah tersurat yg singapore berjaye ke peringkat seterusnya..k la assalamualaikum..
p/s: bak kate RAJAGOBAL "bukan salah pemain malaysia"..
p/s: AVRAMOVIC A.K.A RADDY..berkate "saye x rase pemain singapura melengah-lengahkan masa"*(statement yg x boleh dipercayai dari raddy ni..:-p)
p/s: adakah keputusan malaysia di singapura 23 julai yg lepas boleh berubah jika khairul fahmi yg mnjadi gol keeper??erm(dah lepas dah pun)


kata suhaila sellaginella: malaysia boleh buat yg terbaek pade mase hadapan..SKUAD MALAYSIA BOLEH!!

NAK TGK VIDEO PERMOHONAN MAAF SAFEE SALI PADA RAKYAT MALAYSIA??
KLIK thegarang.com

Click here to get 1 Million Guaranteed Real Visitors, FREE!

Comments

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du