Skip to main content

GERAM & TERPERANJAT SAYA..:DASHBOARD TERBARU BLOGSPOT


ASSALAMUALAIKUM....ape khabar semua...
hari ni aku tersgt terkejut dan geram...kalau korg nak tau kpale aku ni mmg pening nak mati

first time aku duk umah wktu cuti ni jadi camni..selalunya kpale aku pning macam kena hmmpap batu yg giler berat time assignment mlmbak2 kat matrik dulu..adoi..

nak dgr cerita tak??pagi tadi,aku dgn bersemangatnye bukak blog...ni idea tgh mncurah-curah ni..ai bile aku bukak..aish..dashboard blogspot bertukar mcm kat bawah ni..

mula2 mmg excited giler sbb tgk semua dah lain..dari segi arrangement die la..function yg lame masih lame tpi ade yg diperbaharui gak..aku pun terus la dgn skodeng2 dashboard baru ni..dah setting yg mane patut..aku pun wat la post..tibe2..disaat aku menekan butang PUBLISH..aku tgk post aku tu x di publish tapi di masukkan kedalam scheduled..



asal la..aku nak post skang..aku pun adjust la time sume..ai x leh plak..di tulis aku schedule post tu hari 9JULAI 2011...mule ar geram..sakit hati giler..pastu yg sedehnya aku terdelete post aku..tu satu hal..kne buat balik..gggrrrr..pastu aku try la adjust tarikh tu kpade tarikh semalam..post aku dipublish tapi dlm wktu yg lain..aku buat kul 11.30 am..tapi tulis kat situ 2.00 am

k la..smpi sini la aku nak cerite..even pasal tarikh kat dashboard ni wat aku sakit hati but secara overall aku suka
wlaupun colour die x bpe nk berkenan sebab cam suram je..huhu..tapi bak kate org putih..lats turn over a new leaf..berubah kepada yg lebih baik..kalau yg baik kite kne terime..k la out..assalamualaikum..(^_^)


Comments

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du