Friday, July 15, 2011

KENAPA MEREKA FIKIR MACAM TU???

assalamualaikum..

aku sebenarnya malas nak tulis..tapi aku nak buat gak entry..xde sesape nak bace??x kesah..x bace entry ni pun tape..tapi msti sggh bace entry lain..huhu..

disebabkan hari ni adalah hari pengeluaran result UPU seluruh malaysia....aku pun nak cerita pasal ni..
ala..bukan ape..aku actually malas nak fikir2 hal yg remeh macam ni..pendapat org..cara fikiran dieorg..aku kadang2 malas nak hirau..yg baik tu aku amik la..tapi yg buat sakit telinga ibarat kace yg menusuk nusuk kat gegendang telinga aku ni..malas la nak hirau..hahaha



dia cerita pasal kos x femes??yes memang x femes..but tu la kos yg bakal mnjana ekonomi negara..pembekal terbesar protein negara tu..huhu


fakta lagi satu..knapa aku x dapat kos yg aku pohon..aku x blajar betul2..senang cerita..
aku x nak salahkan org lain diatas kesalahn aku sendri..yg nak menyesal air mata darah..tujuh keturunan mahsuri pun nak wat pe kan?? result pun dah keluar..dah dapat pun masuk u..yg pnting lepas ni aku cuba sedaya upaya belajar kos ni..
kot2 dapat balik kampung wat kolam ikan..biar terbukak sikit mate org tuk terima program yg terbaru..hahhah
wah..idea bernas ni..

it is not the point tuk aku mengalah sekarang..biar la yg dieorg dgn narrow-minded dieorg..yg pnting aku tetap aku..n keputusan aku tu aku terima dengan hati yg redha..
assalamualaikum..^______^



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MY SAHABAT

    http://suhailasellaginella.blogspot.com/