Saturday, July 2, 2011

BIODATA IMAM MUDA & VIDEO RANCANGAN IMAM MUDA AKHIR

ASSALAMUALAIKUM SEMUA..



FINALIS :IM HASSAN DAN IM NAZRUL

SIHAT X??diharap semua sihat2 la yer...sape tgk imam muda semalam???
erm..kemungkinan ramai yg x tgk..aku pun tgk kat you tube je.smngat nk tgk ..huhuhu...x perlu lah aku nak
bezakan rating imam muda dengan maharaja lawak sebab korg semua dapat predict sendri an..yg penting imam muda musim ke2 telah berakhir dgn mnyaksikan IM hassan sebagai juara mengalahkan IM nazrul...aku sedikit kecewa sebab ustaz nazrul x menang tapi aku tersangat gembira kerana peserta2 imam muda telah dapat satu ilmu yg amat berharga ...bukan je dapat ilmu..hadiah pun..wow..aku pun nak jugak kalau boleh..haha..nak tahu dieorg menang ape..klik imam muda
KENALI DUA PESERTA AKHIR IMAM MUDA
JUARA IMAM MUDA MUSIM KE 2

NAMA: MOHD HASSAN ADLI BIN YAHAYA @ YAHUZA
UMUR: 26 TAHUN
TARIKH LAHIR: 17 FEBRUARI 1985
ASAL: PERAK
PENDIDIKAN: IJAZAH SARJANA MUDA ILMU WAHYU (AL-QURAN & HADITH), UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA
PEKERJAAN: PENSYARAH (SEPENUH MASA)
STATUS: BUJANG




NAIB JUARA IMAM MUDA MUSIM KE2

NAMA: NAZRUL IZWAN BIN ZOLKIFLEE
UMUR: 26 TAHUN
TARIKH LAHIR: 20 JUN 1985
ASAL:SEGAMAT, JOHOR
PENDIDIKAN: DIPLOMA PENGAJIAN ISLAM DARI KOLEJ PENGAJIAN ISLAM & DAKWAH
PEKERJAAN: GURU BESAR
STATUS: BERKAHWIN

AMACAM??DAH KNL...HUHU.



JOM TENGOK VIDEO AKHIR RANCANGAN IMAM MUDA 





















HUHU..ini adalah video daripada episod akhir imam muda...korg nak tahu x pendapat aku tentang dua org finalis ni..SUBHANAALLAH..dua2 sgt hebat dari segi melontarkan hujjah dan pndapat masing2..aku rase macam duduk dalam satu ceramah agama dari ustaz2 yg sgt berilmu..sejuk perut mak mereka mengandungkan mereka erk..huhu..terlints pulak kat hati aku ni.."harap2 la dapat calon suami macam dieorg ni erk..amin"huhu....k lah kalau ade lagi video yg mnarik pasal imam muda..t aku upload tuk korg..assalamualaikum(^_^)

p/s:kalau kita boleh tgk maharaja lawak untk hlangkan duka..la ni kite tgk imam muda UNTUK MENAMBAH ILMU...

P/S:menuntut ilmu adalah satu IBADAH..
p/s:sejuk mata mmndang bile tgk finalis imam muda ni...huhu^^..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MY PRETTY AND HANDSOME FRENZ(^_^)

    http://suhailasellaginella.blogspot.com/