Skip to main content

BIODATA IMAM MUDA & VIDEO RANCANGAN IMAM MUDA AKHIR

ASSALAMUALAIKUM SEMUA..



FINALIS :IM HASSAN DAN IM NAZRUL

SIHAT X??diharap semua sihat2 la yer...sape tgk imam muda semalam???
erm..kemungkinan ramai yg x tgk..aku pun tgk kat you tube je.smngat nk tgk ..huhuhu...x perlu lah aku nak
bezakan rating imam muda dengan maharaja lawak sebab korg semua dapat predict sendri an..yg penting imam muda musim ke2 telah berakhir dgn mnyaksikan IM hassan sebagai juara mengalahkan IM nazrul...aku sedikit kecewa sebab ustaz nazrul x menang tapi aku tersangat gembira kerana peserta2 imam muda telah dapat satu ilmu yg amat berharga ...bukan je dapat ilmu..hadiah pun..wow..aku pun nak jugak kalau boleh..haha..nak tahu dieorg menang ape..klik imam muda
KENALI DUA PESERTA AKHIR IMAM MUDA
JUARA IMAM MUDA MUSIM KE 2

NAMA: MOHD HASSAN ADLI BIN YAHAYA @ YAHUZA
UMUR: 26 TAHUN
TARIKH LAHIR: 17 FEBRUARI 1985
ASAL: PERAK
PENDIDIKAN: IJAZAH SARJANA MUDA ILMU WAHYU (AL-QURAN & HADITH), UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA
PEKERJAAN: PENSYARAH (SEPENUH MASA)
STATUS: BUJANG




NAIB JUARA IMAM MUDA MUSIM KE2

NAMA: NAZRUL IZWAN BIN ZOLKIFLEE
UMUR: 26 TAHUN
TARIKH LAHIR: 20 JUN 1985
ASAL:SEGAMAT, JOHOR
PENDIDIKAN: DIPLOMA PENGAJIAN ISLAM DARI KOLEJ PENGAJIAN ISLAM & DAKWAH
PEKERJAAN: GURU BESAR
STATUS: BERKAHWIN

AMACAM??DAH KNL...HUHU.



JOM TENGOK VIDEO AKHIR RANCANGAN IMAM MUDA 





















HUHU..ini adalah video daripada episod akhir imam muda...korg nak tahu x pendapat aku tentang dua org finalis ni..SUBHANAALLAH..dua2 sgt hebat dari segi melontarkan hujjah dan pndapat masing2..aku rase macam duduk dalam satu ceramah agama dari ustaz2 yg sgt berilmu..sejuk perut mak mereka mengandungkan mereka erk..huhu..terlints pulak kat hati aku ni.."harap2 la dapat calon suami macam dieorg ni erk..amin"huhu....k lah kalau ade lagi video yg mnarik pasal imam muda..t aku upload tuk korg..assalamualaikum(^_^)

p/s:kalau kita boleh tgk maharaja lawak untk hlangkan duka..la ni kite tgk imam muda UNTUK MENAMBAH ILMU...

P/S:menuntut ilmu adalah satu IBADAH..
p/s:sejuk mata mmndang bile tgk finalis imam muda ni...huhu^^..

Comments

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du