Skip to main content

kalau saya dapat RM300

assalamualaikum...






malam ni malas plak nak wat entry ..sebabnyer tgh duk chatting ngan kawan2 kat fb..hoho..nak tulis t x concentrate plak..jadi aku pun join la giveaway kan.(join GA boleh plak..hahah)....tgh2 duk tgk reading list..
nmpak la contest ni kat satu abg blogger ni..tgk la..erm..mnarik..
tag kat sini: saufi , fana  ,sophieisa
mase saya tgk contest giveaway ni..tibe2 saya cam touching sekejap..yela..bile tgk RM300..mate saya cam ade bling2..chewah..mane xnyer..saya ni baru pas matrik..konon2 nak la kerja mcm waktu spm dulu..dapt la tong2 duit tuk g u..tapi tkdir yg telah tersurat buat saya x kerja2 sampai sekarang....kadang2 saya terfikir..mcm mane la nk smbung u ni....nak beli2 barang lagi..bile cakap ngn mak..mak slalu ckp.."ela..jgn risau..mak kan ade..xkan la mak nak biarkan ank mak x g u .."..sedih sgt bile dgr mak ckp cmtu...kalaulah saya dapat RM300 ni..
saya nak beli barang2 keperluan saya time kat u nanti..n..saya pun nak bayar duit broadband yg selalu jadi tmn saya kat umah ni..
boleh lah rngankn sikit beban mak ayah..
lagi satu saya nak beli hadiah untuk mak saya..1 julai lepas..bufday mak saya..mak saya minat satu tudung..saya nak belikan untuk die..tapi saya x cukup duet..saya harap kalau dapat RM300 ni boleh la say beli tudung tu..msti mak happy sgt..kalau ade lebih,boleh smpn dalam tabung..

sape yg terbace entry ni..kalau nak join,join la yer..kat sini..su nak tag 3 kawan su..












Comments

Popular posts from this blog

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du