Skip to main content

CUTI-CUTI DI JOHOR DAN GRADUATION AKAK SAYA..

assalamualaikum..(^________^)

lebar x senyum aku??huhu..org kate mulakan hari dgn senyuman..so,kalau sedih2 pun kita kne senyum..:-D
semalam aku x buat entry,so,hari ni aku nak mulakan entry aku dengan percutian yg x sebaerape nak cuti kot..huhu
GAMBAR HIASAN
hari ahad lepas akak aku convo...mmg aku la org yg paling excited nak pergi..siap2 ckap ngan mak aku lagi
"mak2..t ela nak ikut tau,nak g bako semangat supaye blajo btul2 ..huhu"poyo kan ayat aku??xpe2..aku fhm..
next,tibe la hari2 yg aku nntikan..berdebar2 macam aku yg nak graduate..hhahha..al maklum la..aku lom lagi thap graduate..kehkehkeh

sampai2 je kat PERSADA JOHOR tu.dengan berkobar2 la aku berjalan menuju ke tmpat tu....aku tau yg mmg 2 org je yg boleh masuk kat dalam dewan and for sure la mak ayah aku..then aku ingt kan la ade tv ke pasang an cam wktu aku graduate kat skolah mnengah lu..tapi impian aku MUSNAH!!!

ayah aku pun mewasiatkan la supay aku g la bawak adek2 aku mkn kat bndar tu..berbekalkan RM20 YG ayah aku bg dan duet kami semua yg x brape bnyk..kiteorg pun jalan2 la..jom tgk kiteorg snap2 gmbar..huhu

TENGOK..SEMANGAT NI PAKAI BAJU KURUNG TAU..

ADEK AKU YG SEGENG NGN AKU

SEMPAT AG BELI NEWS PAPER..

ADEK AKU HAFIZ

SEDARA AKU,IKA

STESEN 2 KITEORG BERHENTI REHAT..


POSING LAGI







DUK FIKIR NASEB KITEORG..HOHO


DEKAT PLAZA CITY SQUARE


SAMPAI TGKAT 4 KITEORG WINDOW SHOPPING..


HAHHA..dah tgk gmbar2..setelah 2 jam kiteorg jalan2..balik kat persada..x habis lagi ..last2..kiteorg tido dalm kereta..dalam kul satu ptg kiteorg pun dapat gmbr ngn akak aku..jom tgk gmbar lagi..

adek ngn akak aku..




aku lagi la..hahha..

ayah aku pun..

semangat mak aku..haha

gembire giler..!!
hahah..mcm tu la cerite nyer..bnyk sebenarnye sanp2 pic aku tapi ni jela yg aku tunjuk..k see u next entry..assalamualaikum..^^


Comments

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du