Thursday, June 30, 2011

TOMOK KAHWIN 1 JULAI 2011!!

ASSALAMUALAIKUM..


korg sehat x..???harap sehat la ea..nak cerite...AKU DAH SIAP MASAK!!hahha..happy sekejap..huhu..
akhirnya jadi jugak masakan aku..resepi sendiri...huhuhu..
kad kahwin

tapi bukan tu yg aku nak cerita tapi pasal seorg jejaka ni..entry tadi pasal perempuan..ni pasal lelaki plak..x kesah la tu..huhu..die ni dah kecewakan ber ribu2 wanita,gadis,perempuan,kaum hawa semata-mata....seorang gadis yg bertuah ni..hahha..sape jejaka yg diminati ramai tu..nama dia SYAH INDRAWAN ..atau lebih dikenali sebagai TOMOK..haha..die la..





KAD KAHWIN TOMOK


adush..mmg kecewa abis la an..aku pun=.=...hahhaha
sape gadis yg menambat hati si tomok ni???bertuah badan..huhu


tomok nak kahwin 1 julai dengan pramugari Tomok Kahwin Esok 1 Julai Dengan Pramugari MAS
cun melecun wooo.huhu



hahaha..cantik kan??mananye tak cantik..pramugari MAS tu..nama die Siti Rahayu Abas

menurut tomok:

Dia mengenali Siti Rahayu sejak lapan tahun lalu dan memilih 1 Julai ini sebagai tarikh akad nikah yang akan berlangsung di Dewan Serbaguna Datuk Keramat di sini.

Penyanyi yang kini popular dengan lagu Merentas Masa itu berkata, dia mengenali bakal isterinya itu secara tidak sengaja pada 2003 sebelum bertukar-tukar nombor telefon.

wah...lapan tahun tu..jangka masa yg lama berkawan..iskh3..kalau dah jodoh kan..mmg x kemane la...
camtu la yer..semoga mereka berbahagia hgga akhir hayat hendaknya...sape2 yg tgh duk kecewa tu...jgn gundah gulana sgt...kumbang bukan seekor..chewah..huhu..k la..assalamualaikum

p/s:jodoh tu ketentuan Allah...(^_^)

1 comment:

Ku Azhar said...

bgus2...tp xjmput ku pn! ish! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MY SAHABAT

    http://suhailasellaginella.blogspot.com/