Skip to main content

MALAYSIA VS LUBNAN(PUSINGAN KEDUA KELAYAKAN OLIMPIK 2012)


assalamualaikum semua...hahha
sehat x...?? aku sure korg msti berkobar2 nak tgk bola sepak malm ni er...huhu..aku pun nk tgk gak
kalo sape2 yg x tau tu..ni perlawanan pusingan kedua antara lubnan dengan malaysia untuk kelayakan olimpik 2011..
adoi...malaysia mesti kne buat betul2 ni sbb perlawanan lepas kedua2 pasukan tidak mndapat sebarang gol..iskh2..aku plak yg berdebar2..hahah
korg nak tahu x..aku ade la bace someone punye statement ni..die ckap mnang kalah tu adat permainan..kalo kalah tu naseb...hush..naseb tu boleh di ubahkan..kalah ngn mng tu mmg adat tapi dismping tu usaha sgt  penting an...so,bg kite yg duk kat luar padang..depan tv,..and sorak mnjerit tu..jgn la terlalu suke sgt mngkritik..kritikan mmbina tu xpe..tapi kalo yg mnghancurkan tu..jngnlah yer(ingt tu psan mak)haha

Dibawah ini adalah jadual pertandingan pusingan kedua antara Malaysia vs Lubnan:-
Perlawanan pertama(away):
LUBNAN(0) VS MALAYSIA(0) – (19 JUNE 2011)
Stadium Camille Chamoun Sports City, Lebanon
10:00 malam(waktu Malaysia)
Keputusan seri 0-0
Perlawanan kedua(home):

MALAYSIA VS LUBNAN – (23 JUNE 2011)
Stadium Nasional Bukit Jalil, Kuala Lumpur
8:45 malam

dah tgk x  kat ats ni...ha...sape yg x leh pergi tu..tgk jela kat astro arena..huhuhu
korg rase2 sape yg menang erk???cube RSVP sikit..huhu respond2..hhaha
k lah..smpi sini je..assalamualaikum

p/s:berilah sokongan padu pada malaysia!!!
p/s: malaysia ku gemilang...(semangat ni)

NAK TAU AKUNYER RAMALAN??
MALAYSIA-2 ,LUBNAN-1

KORANG???

Comments

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du