Skip to main content

SUKMA 2011

assalamualaikum..huhu..
actually skang ni saya tak tau nak wat pe..so,saye pun berblogwalking la...ait...ternampak plak blog sorg abg ni..entry die pasal sukma 2011..
lepas tgk entry die ni..bru saya teringat yg saya nak wat entry ni..tup2..entry lain plak yg saya buat..hahha




k la back to story...sape yg minat sukan!!!dah tntulah ramai yg minat an..haha..saya pun termasuklah salah satu daripadanyer..
sukma 2011 dah melabuhkan tirai die semalam dgn mnyaksikan TERENGGANU unggul dengan mendapat pingat emas paling banyak...KEJUARAAN HATRIK NI!!..dah 3 kali terengganu mngungguli sukma tau...
LEPAS PIALA FA..SUKMA PULAK..durian runtuh betul...
hhhah..

tapi JOHOR pun ape kurangnyer an..dapat tmpat ke-2 tu kira bersyukur la...SAYA GEMBIRA JADI RAKYAT JOHOR!! HAHA..takpe2 tahun depan boleh cube lagi an..
kotinjen terengganu

TERINGIN NAK TRY FENCING

Johor meraih emas pertama dalam acara judo kata berpasangan wanita menerusi Siti Nur Syafiqah Husin dan Nurul Ain Atiqah Rosli di Sports Arena, Majlis Olimpik Malaysia 
(MOM),..perempuan jugak..haha


tapi kalu kita tgk..sukma kali ni macam x meriah an...saya sendiri pun hampir terlepas pandang...mengikut pada artikel yg saya baca..sukma kali ni..dilakukan secara sederhana dgn bajet kira-kira RM 7 juta berbanding RM100 juta di negeri2..takpela an..yg penting sukma still ade..ape gune jugak kalau bajet berjuta2 tapi atlet x boleh pergi keperingkat yg lebih tggi..


kata saya: tgk org bina badan..hush ..mmg x leh bla..muke baby face..badan alamak..(badan      pingat emas tu)
                 :tengok org lontar peluru tetiba teringat plak zaman kegemilangan kat kolej and       sekolah mnengah dulu..haha
P/S: TAHUN DEPAN SUKMA KE-15 KAT PAHANG ..
sumber:abang ni
            :news

Comments

Jieda said…
atlet la katakan. do follow me okay.
NSN Exclussive said…
hahah..x leh bla ko jieda..aku dah 4low ko la..

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du