Saturday, June 25, 2011

MAHARAJA LAWAK ...SEPAH BERJAYA!!..NAK DOWNLOAD VIDEO AKHIR..JOM!

ASSALAMUALAIKUM SEMUA!!!!
hahhah..smgat tetiba aku hari ni...sush2.an..
asal aku gembira sgt ni???
MAHARAJA LAWAK???


HUHU..sape x tgk tu..xde astro ea..
bukan nk mngate  tp aku pun xder astro..haha..tapi nk tau aku tgk kat mane??
kat umah org sebelah..(umah nenek aku)
hhaha..macam mane persembahan tadi..
hahah aku mmg hampir2 nk ke tndas..huhu..tapi x jadi..
komen aku persemabhan malam ni..



SEPAH-aku mmg tergelak2 mcm nk mati..tapi x..dieorg mmg sgt sempoi and aku sgt2 terhibur..aku mmg sokong dieorg ni..huhu.thniah kepada sepah sbb dapat jadi juara maharaja lawak..hahha..bak kate APEK la..habis madu SEPAH X HABIS2..huhu

JOZAN-aku pun mnat dieorg..hahha..bg aku dieorg ade isi..jalan cerita mnarik..tpi dieorg ni x bape nk konsisten dgn lawak means kadang lawak kadang x lawak..huhu..bg aku first skets dieorg ok..n second..aku gelak terbahak-bahak..hhaha..tapi xpe dieorg dah lakukan yg terbaek...!!

NABIL-Comelnyer nabil!!!(gedik plak aku)hahha..actually nabil sgt lawak sbnarnyer..hahha..mungkin sbb die solo..so,idea tu x same dgn yg duet @ trio..hahha..aku sgt salute ngan nabil..sbb die punye sketsa tadi mmg klakar nak buat aku nk gelak..hahhahaah terguling2..

JAMBU-adoi,sedeh jambu kalah...tapi aku tahu dieorg dah wat yg best..first skets..aku sush nk gelak..tapi yg second..hhhahahah..aku rase sgt nk gelak terguling..1,2,3 doremi..haha..sngl seh..best giler


hahha..nk download video maharaja lawak akhir...jom tgk bwah ni..haha




NABIL-SKETSA 1





JAMBU -SKETSA 1




SEPAH-SKETSA 1





JOZAN-SKETSA 1




NABIL-SKETSA 2




JAMBU-SKETSA 2






SEPAH-SKETSA 2



JOZAN-SKETSA 2



KEPUTUSAN AKHIR MAHARAJA LAWAK




huhuhu..dah tgk belumm???..harap korg dapat bersabar yer...k assalamualaikum..blogger..peace y,uols..(^_^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MY SAHABAT

    http://suhailasellaginella.blogspot.com/