Wednesday, June 29, 2011

PERLAWANAN MALAYSIA VS TAIWAN:SIAPA YANG MENANG??

ASSALAMUALAIKUM..huhuhu..sihat x...??kalau x sihat.rase panas badan tu..cepat2 gi klinik..minum air banyak2..lagi satu..jgn makan durian banyak2..hahha(peringatan tuk aku jugak..)hahah

hari ni hari ape????hari rabu kan...trend blogger 4 this now is WORDLESS WEDNESDAY..td aku ade wat satu entry..korg fhmkan la yer..huhuhu.skang ni bukan wordless ag..tapi WORDFULL..huhu..boring plak kalau x tulis..dok ngadap fb pun bosan..so,aku duk mengomel la kat sini..
malaysiavstaiwan Keputusan Terkini Malaysia vs Taiwan 29 Jun 2011

dah tgk tajuk entry aku ni ape???
perlawanan BOLA SEPAK antara malaysia dengan taiwan!!!WOW..aku sgt sure akan jadi perlawanan yg sgt mnarik an...hahha..

bile erk..??x tau ker ..bhong la an...perlawanan berlangsung MALAM NI...jom tgk...!!even , aku x sure dapat tgk ke tak...tapi yg aku sure SAFEE SALI..hero malaysia kita ni turun padang untuk MENGGEGAR padang stadium bukit jalil..MALAM NI..

hahha..aku pulok yg neves ni pehal...hahah
tapi korg yg plak dok tgk n sokong si safee sali jer...actully..semua pemain2 malaysia ada kelebihan yg tersendiri...BAK KATE PEPATAH..bersatu teguh,bercerai rumah...chewah aku ni duk berpatah melayu plak an..hhahahha

pada pemikiran korg la..sape erk yg menang???hahha,,,tapi aku memberi sokongan penuh untuk MALAYSIA!!!!KORANG???ce komen skit..huhu

k la..ni je...k assalamualaikum..
p/s:MALAYSIA KU GEMILANG
p/s: kita perlu ada semangat kesukanan!!!:-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MY SAHABAT

    http://suhailasellaginella.blogspot.com/