Skip to main content

PERLAWANAN MALAYSIA VS TAIWAN:SIAPA YANG MENANG??

ASSALAMUALAIKUM..huhuhu..sihat x...??kalau x sihat.rase panas badan tu..cepat2 gi klinik..minum air banyak2..lagi satu..jgn makan durian banyak2..hahha(peringatan tuk aku jugak..)hahah

hari ni hari ape????hari rabu kan...trend blogger 4 this now is WORDLESS WEDNESDAY..td aku ade wat satu entry..korg fhmkan la yer..huhuhu.skang ni bukan wordless ag..tapi WORDFULL..huhu..boring plak kalau x tulis..dok ngadap fb pun bosan..so,aku duk mengomel la kat sini..
malaysiavstaiwan Keputusan Terkini Malaysia vs Taiwan 29 Jun 2011

dah tgk tajuk entry aku ni ape???
perlawanan BOLA SEPAK antara malaysia dengan taiwan!!!WOW..aku sgt sure akan jadi perlawanan yg sgt mnarik an...hahha..

bile erk..??x tau ker ..bhong la an...perlawanan berlangsung MALAM NI...jom tgk...!!even , aku x sure dapat tgk ke tak...tapi yg aku sure SAFEE SALI..hero malaysia kita ni turun padang untuk MENGGEGAR padang stadium bukit jalil..MALAM NI..

hahha..aku pulok yg neves ni pehal...hahah
tapi korg yg plak dok tgk n sokong si safee sali jer...actully..semua pemain2 malaysia ada kelebihan yg tersendiri...BAK KATE PEPATAH..bersatu teguh,bercerai rumah...chewah aku ni duk berpatah melayu plak an..hhahahha

pada pemikiran korg la..sape erk yg menang???hahha,,,tapi aku memberi sokongan penuh untuk MALAYSIA!!!!KORANG???ce komen skit..huhu

k la..ni je...k assalamualaikum..
p/s:MALAYSIA KU GEMILANG
p/s: kita perlu ada semangat kesukanan!!!:-D

Comments

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du