Skip to main content

SALMA JUARA MENTOR 5...GEMPAK!!!

ASSALAMUALAIKUM..
ape khabar??? harap semua sehat la yerk...

nak tanye ni..sape suka tgk tv???nak spesifik lagi...tv3??
sape? sape? sape?hahha
msti ramai yg tgk an..
hari ni saya nak cerita pasal episod akhir mentor 5..hari ahad lepas yg mnyaksikan salamh mnjadi johan,manakala shiha naib johan dan iqa ke-3...
hahaha


ape macam????

best x keputusan tu??
bagi saya an..salma mmg layak sebab serius saya cakap yang die mmg ade suara yang sangat sedap..eh..(boleh mkn ker suara die???)bkan sedap..tapi best..kira masyuk la..hahha

tapi x dapat di nafikan jugak yang shiha n iqa pu msing2 ada kelebihan sndri..cuma rezeki lebih mnyebelahi salma..hhahha..

keputusan juri awam???sape x stuju???SAYA!!!!!.
kalau nak diikutkan pada persembhan malam tu..salma mmg buat yang paling best berbnding..yang shiha ngn iqa...ni bkan saya minat dgn salma tu tapi mmg btul ape...juri profesional pun berpndapat macam saya(chewah..)
semua pemenang...


salma menyanyi dgn gaya...hahha

terkejut !!!hahh
tp yang plik yer salma just dapat 16 mrkah..shiha dapat 17 and iqa dapat 20??ape sudah jadi...??? x patut..hahha

tapi xpela yang lepas tu biar la lepas..yang penting lepas ni kita kena sedar dan mnilai sesorang berdasarkan nyanyian ,persembahan n suara bukan sekadar minat semata-mata....profesional tu pentingkan..hahha
 pada malam konsert  tu..salma and erra fazira membawa pulang wang tunai seratus ribu...trofi n kereta chevrolet cruze(sumbangan chevrolet untuk protege)

shiha and shrifah aini plak membawa wang tunai rm30,000 serta trofi juga..vespa LX150(aku mnat giler ni)  tajaan naza world..dan iqa dgn edry..dapat wang tunai RM10,000 besrta trofi..

k l sampai sini je..pape kita jumpe ag...assalamualaikum....

Comments

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du