Skip to main content

BAD MOOD..WHAT??!!


Assalamualaikum semua..
hari ni sebenarnyer x tau nak kongsi ape kat korg…just want to share my feeling wif u all..saya x tau la kenape dengan diri saya seminggu ni..kekadang bad mood..rasa macam terrible..horrible!!! semua ada..i was so much thinking about this and I don’t know why??


I tried to control my angry but can’t and finally adik saya yg kena marah dengan saya..x baik punye akak..haahahah bak kate KAWAN2 SAYA DULU.” Hormon x stabil la tu” does it make any sense??entah la erk....nak tahu x?? saya ada satu habit yg susah saya nk buang..when I am in bad mood, I will quiet and buat muka ketat giler..even kalau saya yg duduk kat tempat org lain.,mesti rase nak cekik2 an..hahha..
Hari ini saya “ter”buat muka ketat kat mak..lepas tu terasa la SANGAT MENYESAL  AND finally I was cry..terfikir ..x bau syurga aku wat mak sakit hati”..”hati saya pun berkate ..sorry ea mak..esok akak  kemas rumah bersih2 ea..sapu laman umah..mak jgn la marah yer(tulah cara saya pujuk mak)(^_^)
saya tengah tounching skang ni…menangis2 wat blog ni..cuti kali ni macam xde keje giler!!! Dulu waktu spm, g keje part time..setiap hari pikir duit..mak suh x yah keje hari ahad pun ..saya  keje jugak(nak cari duit lebeh kononyer..
cuti ni dah la pnjg..dan tersangat la pnjg..tapi saya masih lagi duk di rumah mnggemukkan badan..kadang –kadang rase boring gak…siang malam tgk lappy ..kalau x blog..facebook..kalau x fb ..update twitter..kalau x pun ngadap game “PLANT AND ZOMBIE”..BAK KATE MAK..”muka pun dah macam zombie”(aku lagi2 cantik daripd zombie tau)hahha..
aigoo SUHAILA!!!! APE DAH JADI dengan cuti kau ni??? K lah..tu jela ceritanyer..pepehal t cerita lagi ea..
ops lupe plak..malam ni tido lambat tau.. tgk gerhana bulan..jgn tgk jer..buat lah solat sunat khusuf ea..
k assalamualaikum…

Comments

hery said…
perghh mata aku berbirat la, hahaa.. nice blog, byk aku kne belajar dr ko ni.. aq baru beginer je.. follow blog aku balik ya? :)
NSN Exclussive said…
haha..berbirat sgt ker??? haha..aku pun tgk2 blog org gak..kalo ko nak rmai tgk blog ko..masuk grup blogger2..sng nak promo brg ko..

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du