Friday, June 24, 2011

MALAYSIA BERJAYA!!!!!

ASSALAMUALAIKUM...ape khabar awak semua??
huhu..k lah entry kali ni saya nak cerita pasal bola sepak semalam...hhahaha..
saya tahu saya dah terlambat=.=..tapi x kesah ..nak cerita jugak...huhu
mmg sangat gempak Malaysia semalm kan..saya sendiri sangat terkejut dan gembira dengan prestasi Malaysia sejak akhir-akhir ni...
kekuatan skuad Malaysia mmg sangat membanggakan dan diharap prestasi macam ni terus dikekalkan..
MALAYSIA BOLEH!!!



bercerita tntg bola ni..nak gak saya beritahu keputusannyer:..jom tgk kat bawah ni





Keputusan terkini Malaysia 2 – Lubnan 1 (perlawanan sudah bermula ,tamat perlawanan)
Aggregate: Malaysia 2-1 Lubnan (Malaysia layak ke pusingan seterusnya)
Irfan Fazail minit ke 8 (Malaysia)
Wan Zack Haikal minit ke 41 (Malaysia)
Chadie Atie, Lubnan minit ke 63 (Lubnan)

sape yg dah tgk entry saya semalam pasal ini...sape yg belum tgk anda boleh klikBOLA SEPAK
huhu..tgk ramalan saya...jeng2 sama kan dengan keputusan yg betul...saya dah cakap saya ada sixth senses..hahha..(padahal nasib je tu)...gurau2 je la..
lupa lagi satu...sape yg tak tengok semalam????SAYAAAAA!!!!
HUHU..sape yg x tgk ke tertido ker..ape2 yg 'ter' la...nak tengok lagi ke..boleh la download or tengok dizikrihusaini
sememangnyer best la..kalau anda bace die punye entry..mcam tgk pengulas bola sepak tu cakp..ibarat korg tgh berada dalam stadium tu semalam..chewah..huhu..
k la..pape pun majulah sukan untuk negara..assalamualaikum
p/s: sape2 yg terlebih sgt meminati bola sepak antarabangsa tu..tgk2 la jugk persembahan skuad malaysia jugak yer..^^
p/s: pengkritik2 yg TIDAK mmberi SEMANGAT mmbina tu...henti2 la mngkritik yer..kalo teror sgt g main kat dlm pdg tu
ASSALAMUALAIKUM(^_^)

1 comment:

Ku Azhar said...

nk tnya smthing leh? knp time men bola sepak kna ada sbijik bola je ek? xblh sorg satu ka? hehehe

anyway congratz malaysia we lap u! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MY SAHABAT

    http://suhailasellaginella.blogspot.com/