Skip to main content

CHUBBY TU COMEL!! YEKE???

ASSALAMUALAIKUM...hai semua2..ni entry aku yg aku rase ..x tau la rase ape..keh keh keh
aku nak cerita ape???chubby la..tapi ramai org selalu kate GEMUK..i hate this statement..even aku kengkadang suke gak ckp org tu gemuk..tapi bile kena kat batang hidung sendiri...pergh..PANAS HATI,PANAS TELINGA..hahha..betul x..

ramai org pandg enteng kepade si chubby2 macam gmbar bawah ni









hahha..aku tau la korg kurus..jgn la nak kutuk2 bdak2 yg gemuk and chubby tu..yg aku peliknyer..knape org yg kurus keding macam lidi tu ramai org minat??yg si gemuk tu xde sape minat???STATEMENT TU SALAH..

KALAU korg tgk sekarang..ramai org2 gemuk especially lelaki dapat awek yg slim2..pergh..camne tu erk..huhu..maybe tu sebab perempuan tu x memilih..baik kan perempuan??andaian..huhu..
ni cerita time aku kat matrik la..sedang aku berjalan2 bersame bf ngn gf aku..hahha..ternampak la aku sorg budak lelaki ni...wow!! besar giler..tapi sayang..dia x siuman..cakap ngan tiang...aku pun sgt la pelik.."wei kalau ye pun stress nak pekse jgn la smpai giler ckp ngn tiang"..hahha..

aku pun jalan2 la sampai dah nak dekat dgn budak llaki tu..rupenye dia bukan cakap ngan tiang da...die cakap ngn AWEK DIE da...korg bayangkan awek die tu leh sembunyi kat tiang..tiang tu boleh la tahan besar..saiz lebih kurang 2 tapak tgn aku la..pandai2 la bayangkan ..hhaha..tgk..bahagia pe dieorg

entry ni just nak share cerita aku n skang aku tgk ramai budak yg gedik2 cakap org gemuk..tapi x sedar diri tu dah 80kg..hahha..opinion aku tntg ni adalah..SI CHUBBY ITU COMEL..tu pendapat aku...xtau la asal aku ckap camtu..tapi bnyk2 org gemuk yg aku jumpa semua comel2..nak cubit2 rasenye pipi..dulu kat maktab aku dulu ade sorg budak ni..comel..sore die macam cartoon..hahha..tapi die chubby..tapi comel giler..
nak tau lebih lanjut pendapat aku..??tgk bawah ni..

SI CHUBBY ITU KELAKAR

  • KELAKAR???betul3..org chubby a.k.a gemuk ni selalunya kelakar..fun giler ckap ngn dieorg..pandai wat lawak..yg penting..die x ejek kite x cntik sebab die pun 2kali 5..hhaha..kebanyakannye la..x macm kebnykan org cntik ngn org nsem..control nsem ngn ayu..mulut pun lepas jer...hate that
          p/s: perasan x org x handsome selalunya kelakar...
SI CHUBBY ITU CARING
  • KEbanyakan org chubby ni caring giler...nak tahu asal aku ckap macam tu...sebab aku ade jumpe sorg ckgu aku..die gemuk tapi die caring giler ngn isteri die..tapi aku x nafikan org lelaki yg kurus pun caring jugak macam si dia aku tu,,hahha
BILA SI CHUBBY KURUS DIA AKAN HANDSOME
  • hahhaha..mesti korg x caye kan???percaye la..dah ramai yg aku tgk(lebeh dari sorg kire ramai la kan)huhu..dulu kat sekolah aku ade sorg mamat ni gemuk giler..tapi tup2 bile die kurus ..WOW!!!handsome wei...huhu..cair aku..chewah..nak tahu x sape yg gemuk dulu skang jadi hnsem??tgk gmbar bawah ni..
cube teka sape ni??ni laDAFI
YG si shuib sepah tu suke..hahha..chubby
tgk skang???handsome kan dafi bile kurus...hahha


NAK TGK SAPA LAGI??


ni aizat,,waktu gemuk..skang dah kurus..hndsome kan???hahah


SI CHUBBY BOLEH ADA ANAK YG COMEL
  • SAPA kate org chubby a.k.a gemuk ni dapat anak yg x comel..tipu la..kalau kita belajo bio..parents yg cantik and handsome pun belum tentu dapat anak yg comel tau..nak tau gerangan siapa yg dari parents gemuk tapi dapat anak comel giler!!tgk bawah.

comel kan???

nak tahu sape parents dak comel ni..??

yg pakai baju biru tu ayah dak kecik tu and yg tudung putih.
tu mak die...chubby kan..tapi
dapat anak comel..huhu

SI CHUBBY AHLI SUKAN BERJAYA
  • SAPA PERCAYE???caye la..betul ape..dieorg boleh lontar peluru..lagi satu sukan ape yg dieorg leh buat paling lama??ala..yg nabil tunjuk dalam ML hari tula..main gelung rotan..x ingt ape english yer..hahha..lame tu an...aku pun x leh main gelung rotan tu lame2..
korg dah BACA kan pendapat2 aku...tu yg aku rase..x tau plak korg rase macam mane..so,pape pun kat sini aku nak ckap jgn la kita mengejek2 org yg dilahirkan chubby tu erk..kui3..dieorg pun ade hati gak....chewah...

p/s:yg penting.cermin dri dulu baru cakap org
p/s: don't judge the book by its cover..(speaking london jap)hahha
p/s: terima seseorg itu berdasarkan iman dan ilmu bukan berdasarkan nafsu..kerana apbila berdasarkan nafsu..cinta yg terjalin tidak akan kekal lama..maka tuan2 dan puan..hahahaaa,....semputtttttt..^^jk..

tu la psanan terbest bro n sis..nak tgk gmbar org gemuk yg comel..tgk bawah..huhu..tu je..harap suke..assalamualaikum^^





Comments

Ku Azhar said…
aiyokk...hehehe....kira untung la ku pn "chubby" kn :D..

tp penat seh gemuk nie...nk bernyawa pn susah ...nie pn rasa lg perut berlipat2 mcm kain pelekat je :D
NSN Exclussive said…
hahhaha..amboi..x leh bla tu perut berlipat cam kain pelekat..hahha
Anonymous said…
Cubby itu Chomel macam shayer hahaha :P
teciq said…
kurus itu pon comel.. (tp aku jela kn)
nk jugak~ hehehe ^^
NSN Exclussive said…
pija:btul tu..comel2..

ika:ko mmg comel la..hhahha
kaizen said…
entry ni dah promot kat entry latest g la tgk yer...

*kalo nk duit raye join la contest tu...

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du