Skip to main content

HAZAMA JUARA AKADEMI FANTASIA KE-9!!

"alhamdulillah,pertama sekali saya mengucapkan syukur kepada Allah s.w.t ,kepada pihak astro kerana memberi peluang ke-2 untuk buktikan kemampuan saya kepada rakyat malaysia,ibu bapa saya..."
hhaha..tula antara kata2 yg terselit kat ucapan hazama pada konsert akhir akademi fantasia ke-9..




ops..terlupa plak nak bg salam...ASSALAMUALAIKUM.....EXCITED punye pasal..hahha..
cerita pasal AF ni..mmg saya jangka yang hazam bakal menjadi juara AF yg terakhir ni...
korg rase macm ape yg saya rase????hhahasaya pun dah pukul 10 mlm bru tgk..sbb parent ajak g pasar malam..
kalau ikut pada pemerhatian saya sebagai pengkritik tetap dirumah..hahha..semua mmg berpeluang untuk mnjadi juara..tapi malam ni saya tengok hazama btul2 membuktikan yang dia mmang power!!!hahha...

lena,fina,ngan azri pun bagus jugak cume org kate rezeki masing masing..

FINALIST AF9


eh,,saya lupa plak tanye..korg tgk ke x???iskh2..kalo korg x tgk..xpe2..bace surat khabar esok ea..

pape pun AF dah tutup tirai..dah xde la AF ke-10 yer...jgn korg duk tggu plak..berjggut la..hahha..


AZRI:TMPAT KE-4

FINA: KE-3

HAZAMA: JUARA

PENUH GAYA..HHAHA

LENA:NAIB JOHAN

HAZAMA PERNAH BERGABUNG SUARA DGN MEET UNCLE HUSIN
 DALAM LAGU DRAMA KING
K LAH SAMPAI SINI JE..ESOK  saya akan sambung balik kisah AF ni lagi ea..k assalamualaikum..

Comments

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du