Monday, June 13, 2011

HAZAMA JUARA AKADEMI FANTASIA KE-9!!

"alhamdulillah,pertama sekali saya mengucapkan syukur kepada Allah s.w.t ,kepada pihak astro kerana memberi peluang ke-2 untuk buktikan kemampuan saya kepada rakyat malaysia,ibu bapa saya..."
hhaha..tula antara kata2 yg terselit kat ucapan hazama pada konsert akhir akademi fantasia ke-9..




ops..terlupa plak nak bg salam...ASSALAMUALAIKUM.....EXCITED punye pasal..hahha..
cerita pasal AF ni..mmg saya jangka yang hazam bakal menjadi juara AF yg terakhir ni...
korg rase macm ape yg saya rase????hhahasaya pun dah pukul 10 mlm bru tgk..sbb parent ajak g pasar malam..
kalau ikut pada pemerhatian saya sebagai pengkritik tetap dirumah..hahha..semua mmg berpeluang untuk mnjadi juara..tapi malam ni saya tengok hazama btul2 membuktikan yang dia mmang power!!!hahha...

lena,fina,ngan azri pun bagus jugak cume org kate rezeki masing masing..

FINALIST AF9


eh,,saya lupa plak tanye..korg tgk ke x???iskh2..kalo korg x tgk..xpe2..bace surat khabar esok ea..

pape pun AF dah tutup tirai..dah xde la AF ke-10 yer...jgn korg duk tggu plak..berjggut la..hahha..


AZRI:TMPAT KE-4

FINA: KE-3

HAZAMA: JUARA

PENUH GAYA..HHAHA

LENA:NAIB JOHAN

HAZAMA PERNAH BERGABUNG SUARA DGN MEET UNCLE HUSIN
 DALAM LAGU DRAMA KING
K LAH SAMPAI SINI JE..ESOK  saya akan sambung balik kisah AF ni lagi ea..k assalamualaikum..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MY SAHABAT

    http://suhailasellaginella.blogspot.com/