Tuesday, June 21, 2011

MEMOIR OF MONCHEH

ASSALAMUALAIKUM SEMUA..
entry saya kali ni nak share pasal skolah lama saya dulu..MJSC gemencheh..
hari ni saya dgn parent saya datang la kat skolah tu balik..nak ambil sijil spm..
mule2 tu nervous semacam..macam nak jumpe pakwe plak..hhaha..



saya pun sampai la kat sane..unfortunately,office tutup la plak..so,saya pergi la..ke masjid...
nmpak la surau tu..teringat wktu dulu2...saya ngan homeroom saya bersihkan surau,,hahha..kelakar sgt..
smbil bsuh tmpt wudhuk..g main air..nakal zaman bdak2...

bile tgk padang..ingat slalu lepak2 ngan sumayyah,yantie.,syahirah,nana,alya,irah,ieja,n.dak2 kelas 506.yg lin.happy giler wktu tu..

ingat lagi time MINGGU AKTIVITI..ade game kat padang..tapi dak lelaki kelas saya sume xder..semua perempuan.rasa cam nak maki je dieorg.tapi skang dah jadi memori yg x dapat dilupakan..

dah dkat 2 tahun dah saya tgglkan sekolah tu..sangat cepat masa berlalu an..masing2 sume dah ade haluan sendri..rindu saat-saat duk kat asrama..wat kecoh dekat blok..lari-lari kejar burger cikgu maswita and spagheti cikgu shurdi..sebak sgt2..kalau dulu..petang2 duk dengan kawan2 riadah..x pun..duk kat bilik bacaan..tido...hahha

skang saya tgk..bdak2 kat situ pun dah besar..dulu saya form 5..dieowg kemetot je lagi..skang..wah cantik..tggi..pakai tudung labuh lagi..sjuk mata memandang..

hai..kalau diingat balik..2 tahun kat sekolah tu banyak sgt ajar saya erti berdikari..kemas sendiri..semua perlu sendiri tanpa ibubapa..kawan2 la tmpat saya mngadu..

ingat lagi..lbih brape bulan..saya sorg2 je..xder kawan..hari2 tepon mak nak balik..lastly,bile dah jumpe satu kepale..haish..riuh la jadinyer..hahah..saya harap sangat dapat jumpe dengan dieorg balik...rindu sangat2..

k la..tu je...assalamualaikum
P/S:memori indah akan dikenang sepanjang mase...(^_^)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MY SAHABAT

    http://suhailasellaginella.blogspot.com/