Tuesday, August 30, 2011

SELAMAT HARI RAYA SEMUA!!

ASSALAMUALAIKUM..
wahahah..alahamdulillah kita dah berjaya melaksanakan ibadah puasa dan kini menyambut pulak hari raya aidilfitri..



tahun ni x tgk pengumuman sebab sibuk cari baju raya..kih3..buat keje2 last2 minute ..tulah..fuhhh..nasib la berjaya dapat jugak baju yg aku nak...

entry kali ni aku just nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua blogger2 dan juga follower2 aku...aku nak mintak maaf sekiranya ade diantara entry aku yg mmbuat kan korg sakit hati or terase hati..semoga dimaafkan yer...

aku nak bagi kad raya ni..hihihi..buat sendri au..tapi doodle tu..aku copy jer bab aku buat "comel" sgt..so,x nak letak..penat main edit2..akhirnya tercipta la kad raya yg boleh tahan cantik bagi aku..(masuk bakul angkat sendri)...

tekan gambar untuk tgk besar2..hihihi

mesti ade yg excited giler kan???excited boleh ..giler jgn ea..hahah..
k la selamat hari raya..!!!
p/s:penat kemas rumah...
Click here to get 1 Million Guaranteed Real Visitors, FREE!

1 comment:

Shah URL said...

Selamat hari raya ye awk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MY SAHABAT

    http://suhailasellaginella.blogspot.com/