Friday, August 26, 2011

PERGI BANDAR KELAHIRANKU PUN BOLEH SESAT

ASSALAMUALAIKUM SEMUA..

alhamdulillah dah berbuka..makan ape??aku makan meriah ari ni..air asam,air blackcurrent,air soya..wah3..berbagai warne dan rase..kih3...



k la..sekarang ni mmg musim  perayaan kan..jalan pun penuh dgn kereta..macam mane aku tau??aku pergi bandar SEGAMAT la..ape lagi ar..fuhhh..sesak giler!!berpeluh2..masih terase penat perah minyk motor,,

sejak 2 menjak aku dapat lesen 'P'enyu ni..konon2 x min la carpool carpool ni..bas pun pandang sebelah mate jer..wahahhaha..tapi yg sedih..trafik jam seh..ni baru bandar segamat ..belum duk KL ag an...jenuh nak tggu..tapi disebabkan setem HASIL yg ingin aku beli..aku tabah melalui ranjau ni,..chewah..hihi

nak dijadikan cerita..pusing2 punye pusing satu bandar segamat tu..aku x jumpe pejabat pos..wargh!!..bengang2...
mane hilang pejabat pos ni..die lari mane??
adoi..aku ingat waktu aku beli setem dulu setahun yg lepas..wahahha..tu pun semate2 nak beli setem HASIL punye pasal..nmpak benor duk terperap kat umah ..
aik??tetibe nmpak sarjan misai (polis) kat situ..aku pun dgn berhemah..menunduk pandangansambil lutut menggeletar


lastly,aku letak motor..jauh nun disana dan berjalan mngikut panduan fikiran aku iaitu pejabat pos dekat ngan jakel..jumpe la akhirnya..dapat la beli setem..

dah senang hati ni..duk la pergi berjalan-jalan tgk2 baju raye..nak beli x mampu..huhu..
dah nak balik...alamak!!! letak moto kat mane wei...dah satu hal...berpusing2 cari moto..aduh..
aku dah rase cam g bndar org lain jer..kesimpulannya..jangan makan banyak semut..nanti cepat lupa..=.="

p/s: x suke naik moto sebab org yg bawak kereta mesti pandang2 kat aku..wahahhaperasan lebih
p/s:kalau parent ajak g jalan2 jgn tido kat sit belakang..kalau x jadi cam aku...blur2..kuang3
Click here to get 1 Million Guaranteed Real Visitors, FREE!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MY SAHABAT

    http://suhailasellaginella.blogspot.com/