Skip to main content

BADMINTON WORLD CHAMPIONSHIP:LEE CHONG WEI KALAH BERMARUAH

ASSALAMUALAIKUM SEMUA..


salam ramadhan semua..dah lame tak buat entry pasal sukan an..last entry aku pasal sukan bola sepak iaitu 
amirul hadi dan safee sali digelar monyet
hari ni aku nak cerita pulak pasal badminton..sape yg tengok final game tadi??huhu akulah tu...
game tadi dimenangi oleh lin dan sekaligus merangkul kejuaraan terbesar tahun ni...world tu..
wargh..mmg sgt sedih la sebab dato' lee chong wei tak menang..mungkin bukan naseb dia..tapi aku mmg tabik spring dengan DATO' LEE CHONG WEI sebab mempamerkan aksi yg sgt BERKUALITI dan menunjukkan usaha dia untuk mendapat kemenangan..
actually aku geram sikit ngn lin dan..wah..kalo dia menang..bukan main..siap bukak2 baju.erghhh...cube kalo kalah..muka cam sardin tak cukup masak  .betul wei..aku mmg suka bila tgk perlawanan lin dan dengn chong wei..waktu tadi..siap ajak ag lee chong wei tgkap gmbar ngn die..tapi kalau dia kalah macam kat MALAYSIA OPEN kat sarawak tak silap aku..waktu tu lee chong wei ketinggalan  mata kat belakang lin dan tapi akhirnya chong wei dapat kalahkan lin dan jugk..pergh..waktu tu..muka ketat semacam..nak sarung medal kat kepala pun nak tak nak..maybe mmg attitude lin dan camtu agaknyer..nak wat camne an..

tapi aku pun tak dapat nafikan LIN DAN bukan la musuh yg senang2 nak dikalahkan..yg penting lee chong wei dah buat yg terbaek..nampaknya kena tggu 2013 la..untuk world championship yg akan datang..waktu tu chongwei 31 tahun....diharap pada waktu tu dah ada pelapis yg setanding dengan lee chong wei tuk menggalas tugas berat ni..

p/s: aku sgt berbangga dengan lee chong wei..huhu
p/s:penat terjerit-jerit depan tv tadi=.='
p/s: mampukah lee chong wei berada pada tahap terbaik ketika umur kian meningkat???

nota suhaila: meskipun penat aku meloncat2 kat depan tv n terjerit-jerit sampai suara serak..tapi aku puas hati tengok permainan dieorg...mmg sgt bagus and menunjukkan gaya2 pemain dunia..syabas buat mereka..
Click here to get 1 Million Guaranteed Real Visitors, FREE!

Comments

nurshaf said…
tak tgk pon, tapi ramai yg kate LCW main best kan,kalah tak pe lah kan..
NSN Exclussive said…
@fiq.

huhuhu..mmg sgt best..mungkin bukan rezeki kan..cube lagi tahun akan dtg...
perlawanan yg superb awesome ever!!

xpernah tgk sukan smpi suspen cam tu.

apa pun2 2-2 hebat secara jujurnya. Semangat tggi.

Bukan rezeki kita (nada terkilam)

:)

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du