Skip to main content

CONTEST- SAYA SEORANG MUSLIMAH

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM DAN ASSALAMUALAIKUM


TOKOH MUSLIMAT YANG SAYA KAGUMI
  • Siti Aisyah R.A
  • Ustazah Siti Nor Bahyah


salam ramadhan kepada penganjur amanjamaluddin  semoga ramadhan kali ini lebih bermakna dan dipenuhi dgn rahmat dari Allah S.W.T..
actually,saya baca pasal contest ni melalui rakan blog saya..orang kata sharing is caring la kan..huhu..
bila saya baca contest ni..mmg excited giler nak join..en. penganjur nak tahu sebab apa??
  • hanya untuk muslimah:sangat tertarik sebb mmg khas untuk muslimah saya..saya rase macam dihargai la..terharu la jugak yela..selalunya contest ada lelaki n perempuan..ni bile perempuan je yg join..rasa special..huhuhu
  • penganjurnya adalah kaum adam:serius rasa yg penganjur mmg seorg yg mnghormati wanita kan??bukan nak puji pengnjur contest ni but sedangkan saya pun x pernah terfikir akan ade org buat contest khas untuk wanita..so,kaum hawa mesti ingt masih ada lagi kaum adam yg mnghargai wanita tau..
  • sama-sama meraikan contest ni:huhu..ni mmg wajib la an..sape lagi yg nak join kalau x kita2 yg muslimah ni..org kata bila kita tolong org..org pasti akan tolong kita balik..cam saya buat ni la..sama2 memeriahkan suasana contest ni..makin ramai baru best..nmpak sikit kehadiran blogger2 wanita kan??
  • menyahut seruan sebagai muslimah:huhu..macam x boleh bla point saya ni..tapi tu mmg betul..kdg2 kita ni manusia lupa pasal agama..yela..nmpak je contest berunsur islamik..terus  tak nak join..so,kehadiran saya untuk menyertai contest nak sahut seruan sebagai muslimah yg bukan sahaja join contest yg berunsurkan hiburan tapi saya juga join dalam contest berunsur islamik ..
  • hadiah yg menarik:bohong la kalau saya cakap tak terdetik dalam hati nak hadiah kan..pendek kate semua org mesti nak hadiah..hadiah pun menarik telekung,header,bloglist..kalau dapat tu alhamdulillah..tapi kalau x dapat mungkin bukan rezeki an..huhu..yg penting ada usaha ..betul x penganjur contest ni??
SAPE NAK JOIN???JOM BACA SYARAT-SAYARATNYA...

1) Create a new post/entri yang bertajuk ''Contest-Saya Seorang Muslimah''

2) Dalam post/entri tu,mesti ...
2.1-bermula dengan 'Bismillahirrahmanirrahim' dan 'Assalamualaikum'
2.2-sebutkan sahaja 2 tokoh muslimat yang anda kagumi
cth : Ustazah Bahyah & Datin Rosmah.
Asiah(isteri firaun) & Siti Khadijah.
Ustazah Mayitah & Prof Muhayya.
*satu dunia boleh,telah meninggal boleh,zaman bila-bila pun boleh*
*tidak perlu tulis tentang tokoh tersebut*
2.3-masukkan gambar contest seperti yang di atas.
**2.4-ceritakan kenapa anda ingin menyertai contest ini.
minimum 50 patah perkataan dan maksimum 1000 patah perkataan.**
2.5-masukkan maklumat (syarat-syarat dan hadiah) contest nih.
2.6-masukkan link contest nih.

2) Follow blog ana *bagi orang yang belum follow lagi*.

3) Tinggalkan link blog korang tentang contest nih di ruang komen di bawah ini ye.

HADIAH MENARIK!!

1st- Blog Header,Bloglist(4 bulan),Sehelai Telekung(khas dari Bandung,Indonesia),Ana follow blog anda.
2nd- Blog Header,Bloglist(3 bulan),Ana follow blog anda.
3rd- Bloglist(2 bulan),Ana follow blog anda.

Contest berlangsung dari 9 Rejab 1432H(11 Jun 2011) sehingga 19 Ramadhan 1432H(19 Ogos 2011).
**Pemenang dikira berdasarkan alasan yang menarik dan bersesuaian dengan tajuk contest.
(^_^)
Keputusan akan diumumkan beberapa hari selepas contest tamat.
SYARAT-SYARAT SENANG??MUSLIMAH NAK JOIN??

KLIK BANNER @ KLIK JE amanjamaluddin.blogspot.com



Comments

aman jamaluddin said…
tahniah!penyertaan anda diterima..

Popular posts from this blog

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du