Skip to main content

BEN ASHAARI AJAK KENAL BLOG INI #2

Santai Bersama BEN ASHAARI



assalamualaikum..wahha..ptg2 dikala hujan di tgh panas ni..aku nak join satu segmen abg BEN ASHAARI
NI..first time join..rase excited  plak..selalu2 msti miss segmen.or ade hal yg lagi pnting..tapi kali ni aku berkesempatan nak join..nak knl2 jugak dgn blogger2 lain an

  • aku mula2 berblogging start bulan april 2011...lepas habis matrik..aku pun buat blog..mule2 tu just fikir untuk personal blog..hal2 tntg aku jer..tapi bila aku dah mula teroka bnde ni aku barulah aku tahu yg komuniti blogger ni sgt besar..baru tahu..sedih aku ni..pastu bulan mei baru aku start aktif buat entry ..kadang2 pasal opinion aku tntg sesuatu isu,tntg kehidupan aku pun ade..macam2 ade la..wahaha..aku still baru lagi pasal blogging2 ni..penulisan kat entry pun kdg2 tak mtg ag..papepun harap aku boleh berjaya macam abg benashaari 
  • aku tahu pasal segmen ni dari pagi tadi..dari sape??mestilah dari entry abg ben ashaari ni..bukak2 blog..tgk reading list..nmpk entry ni..tapi pagi tadi ade hal sikit..so, baru skang saya join..huhu
  • sape yg join segmen ni..korg tggu lah ea..kedatangan aku kat blog korg...jom terjah.
k lah..sape2 nak join klik banner @ segmen kenali blog ini#2
blog yg aku dah terjah


  • inspirebunny (blog dia simple but entry dia interesting)
  • nadzrie.com (suka dgn background blog ni..suke entry 100 letters of love)
  • fareezvanfillers (blog ni nice..loading pun cepat n simple..)
  • kaki wayang (wahha..hangat ni..macam tagline die jugak blog yg betul2 hangat..btw menarik)
  • ceritaku cerita mu(wah..tertarik ngn kecomelan budak yg dalam header tu..huhu..anyway,blog ni nice)
  • farizaothman (cepat loading n nice)
  • laman ayahsu (nice..aku suke bace entry ni)
  • izyannadira (suka background blog sgt2..^_^)
  • cik kain batik (aku suka name cik kain batik..nampk cam sempoi jer..entry ni pun best2 gak)
  • naimulfirdaus (aku selalu bace artikel en,naim ni..tapi just silent reader je..x komen pun..tapi aku mmg respect bab artikel dia ade pengisian yg bagus..tajuk pun gempak)
  • bicaramak dara (wah,bila mak dara berbicara..blog ni simple n nice...loading pun cepat..jom terjah..huhu)
  • ourkuzina (simple and nice cepat loading...^__^)
  • cthaslinda (suke header die..gmbar sarang burung tu comel..wahahha..ringkas dan kemas..i like)

Click here to get 1 Million Guaranteed Real Visitors, FREE!

Comments

Kaki Wayang said…
Kaki wayang datang menyerbu..selamat berbuka puasa yerr..
MellProps said…
haiii..salam singgah ^^

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du