Skip to main content

HABISLAH..DUIT TERBAKAR!!!



ASSALAMUALAIKUM SEMUA..

salam ramadhan semua..dah 25 hari dah kita berpuasa erk…
Pejam celik pejam celik dah nak raya..wahahahah..best x??aku??x de feeling la..nape erk..
Nak tahu??jom bace..HAH!! DAH NAK RAYA??!!

Bercerita pasal tajuk entry aku ni..hish2..duit terbakar!!korg caye tak..yela..ape taknye terbako..duit tu g
beli mercun..macam mane mercun tu terbakar..macam tu la duit mak ayah aku terbakar..bukan sebb aku..tapi adek2 bujang aku..wahaha..ptg main mercun,malam pas terawih main mercun..pas sahur pun main mercun..adoi..pokak telingo den ni ha…

Lagi2 ade geng dak jiran sebelah rumah aku a.k.a sedara mara aku jugak..hush..naseb jari cukup 10 ag..adik2 aku ni..
Yg paling x leh bla dan sabo jela..ayah aku lagi bgus..banyak stok mercun and bunga api wooo..
Pening2..malam semalam la..ade pakcik ni dtg umah aku..time tu ayah aku keluar..hah hambik kau..bunga api dia bg…wah sakan..patutlah adek aku minat benar main mercun..ayah aku pun 2 kali 5..naseb la xde mercun bola ke tiga segi ker 4 segi ker…
Yg aku plik tu..asal nak main mercun..best benar ker??buat sakit telinga jer..kalu bunga api tu best la jugak..ade warne warni..ceria jer*sambil mata bersinar-sinar..haha

Ni perkataan yg aku selalu cakap kat adik2 aku..
“wei3…duit dah terbakar tu…kan bagus duit tu beli kan aku kuih karipap tuk berbuka nanti”
Wahaha..tapi sedihnya*tgh kesat air mata..adik aku buat derk jer..hish…xpela asal kan dieorg bahagia..

p/s:jgn main mercun yg SANGAT BAHAYA..nnti hilang 10 jari..time tu.,tiada penyesalan bagi mu..
p/s:aku layan mercun pop pop je..
nota:hati2 la kepada sape2 yg suka main mercun tu..jgn careless time pegang mercun tu..timing biar betul..jgn pulak mercun dah nak meletup tapi masih kat tgn lagi ..aku bukan nak ajar korg main mercun sebb kalau aku x ajar pun..korg still akan main jugak..so, ape yg aku tulis ni adalah safety precaution ataupun langkah berjaga2..hehe..

NAK TENGOK GAMBAR DAHSYAT TAK.??KLIK MAIN MERCUN

Click here to get 1 Million Guaranteed Real Visitors, FREE!

Comments

teciq said…
ahaha..adik aku pon layan mercun pop pop je..selamat~ ^^
Unknown said…
uwais nazir? die form brape? tahun bile?

Popular posts from this blog

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du