Thursday, August 25, 2011

HABISLAH..DUIT TERBAKAR!!!



ASSALAMUALAIKUM SEMUA..

salam ramadhan semua..dah 25 hari dah kita berpuasa erk…
Pejam celik pejam celik dah nak raya..wahahahah..best x??aku??x de feeling la..nape erk..
Nak tahu??jom bace..HAH!! DAH NAK RAYA??!!

Bercerita pasal tajuk entry aku ni..hish2..duit terbakar!!korg caye tak..yela..ape taknye terbako..duit tu g
beli mercun..macam mane mercun tu terbakar..macam tu la duit mak ayah aku terbakar..bukan sebb aku..tapi adek2 bujang aku..wahaha..ptg main mercun,malam pas terawih main mercun..pas sahur pun main mercun..adoi..pokak telingo den ni ha…

Lagi2 ade geng dak jiran sebelah rumah aku a.k.a sedara mara aku jugak..hush..naseb jari cukup 10 ag..adik2 aku ni..
Yg paling x leh bla dan sabo jela..ayah aku lagi bgus..banyak stok mercun and bunga api wooo..
Pening2..malam semalam la..ade pakcik ni dtg umah aku..time tu ayah aku keluar..hah hambik kau..bunga api dia bg…wah sakan..patutlah adek aku minat benar main mercun..ayah aku pun 2 kali 5..naseb la xde mercun bola ke tiga segi ker 4 segi ker…
Yg aku plik tu..asal nak main mercun..best benar ker??buat sakit telinga jer..kalu bunga api tu best la jugak..ade warne warni..ceria jer*sambil mata bersinar-sinar..haha

Ni perkataan yg aku selalu cakap kat adik2 aku..
“wei3…duit dah terbakar tu…kan bagus duit tu beli kan aku kuih karipap tuk berbuka nanti”
Wahaha..tapi sedihnya*tgh kesat air mata..adik aku buat derk jer..hish…xpela asal kan dieorg bahagia..

p/s:jgn main mercun yg SANGAT BAHAYA..nnti hilang 10 jari..time tu.,tiada penyesalan bagi mu..
p/s:aku layan mercun pop pop je..
nota:hati2 la kepada sape2 yg suka main mercun tu..jgn careless time pegang mercun tu..timing biar betul..jgn pulak mercun dah nak meletup tapi masih kat tgn lagi ..aku bukan nak ajar korg main mercun sebb kalau aku x ajar pun..korg still akan main jugak..so, ape yg aku tulis ni adalah safety precaution ataupun langkah berjaga2..hehe..

NAK TENGOK GAMBAR DAHSYAT TAK.??KLIK MAIN MERCUN

Click here to get 1 Million Guaranteed Real Visitors, FREE!

2 comments:

teciq said...

ahaha..adik aku pon layan mercun pop pop je..selamat~ ^^

Mohd Ikmal bin Asmuni said...

uwais nazir? die form brape? tahun bile?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MY SAHABAT

    http://suhailasellaginella.blogspot.com/