Thursday, September 1, 2011

TERNGANGA TENGOK SHAHZ JASZLE CAKAP B.JEPUN


ASSALAMUALAIKUM SEMUA…..
WAH2..orng lain sibuk beraya sakan ,tapi aku ni TENGOK TV SAKAN..!wahahah..mane idaknye..rancangn tv best2..erm..x pernah2 ngadap tv..time raya tengok tv…kih3..

Pasal rancngan tv la ni aku nak cerita..pagi2 lagi nak tgk MHI..mmg best la an..wah2..ramai artis..seronok tgk..pastu aku tgk cerita yg mnggemparkan aku..shahz jaszle cakap jepun!!!hihi..aku dah la minat mamat tu..walaupun dia ade kontroversi sikit pasal video prema yin  
Aku rase dia sgt smart bile cakap jepun..sampai TERNGANGA aku tgk dia cakap..hihi..nasib lalat x masuk tajuk cerita tu SAKURA..tajuk dia pun dah cam bunga yg femes kat jepun an..tapi mule2 jela dia cakap..pastu dah cakap melayu dah..
pengarah(mak nani) dan para pelakon sakura

Cerita sakura ni pasal shahz jaszle ni jadi visitor guard ekslusif untuk seorg wanita jepun ni namanya sakura lakonan megan tan..sakura ni nak cari satu keluarga melayu atas wasiat atuk dia yg dah meninggal..rupe-rupenya keluarga tu adalah keluarga alif (lakonan shahz jaszle)
Tu jela yg aku nak cerita ..kalau korg nak tahu lebih lanjut tgk la kat
p/s:aku teringin nak cakap b. jepun dengan b.korea(hangul)..
nota kaki:kalau korg nak tahu,bila kita belajar banyak bahasa kita dapat aktif kan saraf2 otak kita sebab tula sape2 yg pndai banyk bahasa ni orgnya pandai..


Click here to get 1 Million Guaranteed Real Visitors, FREE!

2 comments:

shirousagi said...

lol!!! tp sorry to say.. aku dgr naik berpeluh sbb lambat sgt! dua2 mcm 2.. nmpak sngt menghafalnya.. sebijik2 ckp.. aku ckp lancar lagi... lol!

suhailaselaginella said...

@shirousagi

hihihi..tu mmg x leh dinafikan la...t cakap laju sgt salah translate pulak ..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MY SAHABAT

    http://suhailasellaginella.blogspot.com/