Tuesday, September 13, 2011

SEMPAT LAGI BUAT ENTRY...HAISH...

ASSALAMUALAIKUM
Dikala bulan mengambang,,aku duduk dibawah pokok smbil menunggu kawan aku,janji dengan dia kul 8 mlm,keh3 dia x percaye..al maklumlah,mmg selalu kngkawan aku yg tgggu aku..
tggu punya tunggu punya tggu..tetiba dapat idea nak tulis entry...dalam suasana nak pergi kelas malam la aku dapat idea...hahha teror tak???



al maklumlah sepanjang bergelar mahasiswi yg duk berjauhan dgn family,mmg banyak pahit,masam.masin(masin pun ade tau..kih3) yg perlu ditempuh..example:time kita sakit...pandai2la ekau nak jago dri yo...hihi

SAKIT???entri ni la yg aku nak share ni..hihi..ececeh...memandangkan aku tgh dilanda demam..(SERIUS),so nak share ngn korg2 yg tgh2 duk berjauhan dengan keluarga..moga2 kita dapat sama2 ingat untuk jaga kesihatan kita..(tulis cam doktor bertauliah)keh3..

Sediakan Ubat

  • ubat tersangat la pnting...aku bukanlah nak kata kita kena bergantung dengan ubat..jaga gak kesihatan tapi kalau dah sakit mestilah kena makan ubat kan??hihi..ubat tu memudaratkan??aku bukan suruh korg makan 80 biji ubat..mmg la mudarat..makan la ikut dos yg ditetapkan...:-D
Banyakkan minum air

  • air..air..air..semua org mmg perlukan air..kalau korg tanye aku..aku mmg tersangatlah minum air banyak giler..korg tak rase dahaga ke..lagi2 la aku kat terengganu yg mmg cuaca panas..
  • so,aku nasihatkan korg minum la air banyak2..bukan air kopi ke,air teh ke hape..tapi air mineral@ air jarang@paling glamor org panggil air sky juice..minum air banyak2 tau...(sgt prihatin)..hihi
k la..tu jela yg aku nak share..assalamualaikum..
P/s:uhuk uhuk uhuk...aku batuk la...h,mmm
p/s:rindu kat kampung..:"(


Click here to get 1 Million Guaranteed Real Visitors, FREE!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MY SAHABAT

    http://suhailasellaginella.blogspot.com/