Skip to main content

SHOWCASE 2AM DI MALAYSIA!!!

ASSALAMUALAIKUM...(^_^)

ape cerita kali ni erk???? 2AM datg malaysia??? sape 2Am???ops...terlupe pulak nak tnye khabar..smgat nyer citer kan...ape khabar blogger2 skalian..msti sume shat2 an..hahah..saya pun sehat gak...biase la duk umah..mane ye x sehat..hahha.

hari ni saya nak cerita pasal kumpulan 2AM..sebelum ni saya kan ade cer pasal 2AM NI an..x tau 2AM ni ape..hahha.kalau org yg minat kpop msti tau an..
Kmplan 2AM ni adalah grup balada yang berasal dari korea..
die nie sgt fames kat korea sbb lagu die yg sgt syahdu and jiwang-jiwang karat jugak la.hahah..
nak tau 2AM ni satu kmpulan yg wktu dieowg debut, vokal mereka mnjadi kekuatan dieorg..sbb ape ramai yg mnganggap dieorg ni x hnsem mcm grup2 lain..hhahah..kesian an...??
tapi saya rasa dieorg ni hnsem dan mmpunyai pakej lngkap la..suara pun sgt sedap...saya skang ni mmg tgh layan habis r lagu dieowg..smpi lagu backgroun blog pun lagu 2am..hahah,,..antara lagu yg aku minat adalh:
- i can't let u go even if i die
-like crazy
-with or without u
-u would'nt answer my call
-i was wrong
-confession to a friend
-to her( feat dgn chansung 2pm)
-i can't make u smile
and banyak ag la...semua mmg best bg aku...hahha

nak dijadikan cerita 21 mei lpas die wat showcase kat malaysia..di wisma MCA,jalan ampang...
yg sedehnye saya xdapat nak pergi..sbb jauh dan xder duet..tapi xpe..lin mase kite boleh dtg an..kalu 2am dtg sni lagi la..hahah

HAHA..tetapi saya nak share something ni...gambar-gambr 2AM..wktu dieorg kat KL..aku dapt ni dari google image ..haha..x dapat nk g..dapt tgk gmbr pun jadi la an...k..enjoy it..!!!!

2AM TGH WAT SHOW...

TIKET 2AM YG TIDAK KESAMPAIAN DIBELI OLEH KU..:-(

SEULONG!!!..SUARE DIE SDAP GILER!!!!

CHANGMIN TUNJUKKAN KEPAKARAN  WAT ROTI CANAI..HAHA

SESI BERTEMU PMINAT...

SEMPAT AG AMBIL GAMBAR..SEULONG DGN CHANGMIN..

WKTU SESI TEMUBUAL..

COMEL KAN?????HAHA


JENG3...DIEORG TRY TEH TARIK!!!..MUKE EXCITED..

             
2AM IN MALAYSIA

HNSEMNYE SEULONG PKAI SAMPING...BESTNYE KALAU DPT TGK LIVE AN???

JIN WOON DGN SORG FANS...JELESNYER....

NK SIGN!!!! NK SIGN!!!!!!

SIGNATURE AHLI 2AM...

APE DIEORG BUAT TU???BUAT BATIK RUPENYER...



                                         
INFO KAT CNI...CHANGMIN NI MMG SUKE MSK N AHLI  2AM X DPT SNGKL KEHEBTN CHANGMIN...

FOKUS!!!


HHAHHA..macam mane ngan gmbr2 ni..ok la an...k lah smpi cni je entry saya ni...jumpe dientry yg baru...
santai-santai sudah...assalamualaikum..(^_^)

Comments

Popular posts from this blog

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du