Thursday, May 19, 2011

HALOOOOOO!!!EH..ASSALAMUALAIKUM..
HAI KAWAN!!!
Entry kali aku nak bg korg tgk ckit satu lirik nasyid yang aku amat minat..chewah..msti korg trfkir..sejak bile ar suhaila ni minat nasyid..selalunyer..x habis2 korea..korea3...buang tabiat pe..kuang kuang kuang..
tapi percaye la..aku suke...lirik die sgt dramatis...


Permata Yang Dicari

Hadirnya tanpa kusedari
Menggamit kasih cinta bersemi
Hadir cinta insan padaku ini
Anugerah kurniaan Ilahi

Lembut tutur bicaranya 
Menarik hatiku untuk mendekatinya
Kesopanannya memikat di hati
Mendamaikan jiwaku yang resah ini

Ya Allah
Jika dia benar untukku
Dekatkanlah hatinya dengan hatiku
Jika dia bukan milikku
Damaikanlah hatiku
Dengan ketentuan-Mu

Dialah permata yang dicari
Selama ini baru kutemui
Tapi ku tak pasti rencana Ilahi
Apakah dia kan kumiliki
Tidak sekali dinodai nafsu
Akan kubatasi dengan syariat-Mu
Jika dirinya bukan untukku
Redha hatiku dengan ketentuan-Mu

Ya Allah 
Engkaulah tempat kubergantung harapanku
Kuharap diriku sentiasa di bawah rahmat-Mu




...haha..amacam..tacing x...kalo korg nak tau..lagu ni brkisrkan tntg seseorg yang sdg ingin brcnta..haha..ikut fahaman aku la..(yo yo oh je aku ni)..hahha...aku suke sbb lirik die mggmbrkan bhwe semue jodoh manusia telah ditntukan oleh ALLAH s.w.t...kalau itu jodoh kite..insyaallah...kite akan bersame..chewahh.haha
tapi bkan stakat tu je..yg PENTING...kalAau kite dah brcinte...jage la batasan..cam dalam lirik ni.......aku ade sediakn video lagu ni..try la nyanyi..huhuhu..siap ade lirik lagi...ala ..kalo ade yg ckp sumbg ke ape ke..dulik kan la..hahha..janji bhagia..k out lu..bye...assalamualaikum..(santai-santai sudeh)(^_^)http://www.youtube.com/watch?v=8pQSuZ7dECA

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MY SAHABAT

    http://suhailasellaginella.blogspot.com/