Skip to main content

MARY JARDIN Produk Malaysia? Siapa Founder Produk Mary Jardin?

Assalamualaikum W.B.T

Berjumpa lagi kita dientri yang baru. :D

Kali ni kita nak buat slot bincang2 bisnes. Huhu. Memandangkan azam tahun baru nak menjana pendapatan sampingan jadi saya nak introduce la sikit produk yang sedang saya jual ni. Sebenarnya
agak lama juga saya buat keputusan untuk jadi agent Mary Jardin ni. Sebabnya, saya nak pastikan yang saya betul2 commit dengan bisnes ni. Saya tak nak dah buat separuh jalan. Setelah berfikir masak2, saya pun terus jadi agent. So here we go..

PENGENALAN KEPADA MARY JARDIN



Mungkin ada yang masih belum mengenali produk Mary Jardin ni. Mary Jardin adalah peneraju dalam jenama penjagaan kulit organik dan semulajadi di Malaysia. Produk ini memberi inspirasi kepada wanita untuk meneroka keindahan alam semulajadi. Ia diasaskan oleh doktor perubatan iaitu Dr Maryam Aziz yang merupakan peminat kecantikan semulajadi. Mary Jardin dengan cepat membina reputasi Dr. Maryam Aziz sebagai trailblazer kecantikan dengan kepakaran, inovasi, dan semangat keusahawanannya.

Mary Jardin bangga menggabungkan alam dan sains untuk mencipta perincian produk yang bermutu tinggi. Produk ini membawa anda kepada penjagaan kulit dan kosmetik yang selamat, berkesan dan mewah namun berpatutan.

Di Mary Jardin kita meletakkan kepercayaan dalam alam untuk memberikan kita yang terbaik dalam penjagaan kecantikan. Kami meletakkan kepercayaan kepada wanita untuk mengekspresikan diri mereka dan mewujudkan kecantikan semulajadi yang luar biasa. Mary Jardin didedikasikan untuk kesihatan, kecergasan dan kecantikan kulit anda. Walaupun produk ini semakin mendapat tempat dihati peminat produk secara semulajadi, tetapi saya yakin bahawa kualiti Mary Jardin masih dalam keadaan terbaik. Dengan hanya menggunakan bahan-bahan premium dalam produk Mary Jardin.

SIAPA FOUNDER MARY JARDIN?

Ramai yang bertanya betul ke founder produk ini adalah wanita? YA TEPAT SEKALI. Nampak tak hebatnya seorang wanita. Saya pun berharap suatu hari nanti saya akan sukses seperti beliau. InshaAllah.



Hi I am Dr Maryam Aziz the founder of Mary Jardin. I am a medical doctor. I graduated from International Islamic University Malaysia in 2011 with an MBBS (Bachelor of Medicine and Bachelor of Surgery). I worked in a hospital and few clinics for 5 years before I decided to resign and founded Mary Jardin. 
I love anything that is related to natural beauty. I had experience working in Dermatology Clinic and aspire to be an aesthetician. I dream of opening my own aesthetic centre. 
My goal as the founder of Mary Jardin is to help all woman to enjoy the luxury of natural skincare and cosmetics. My passion is to help and empower women in their lives and make them feel confident. 
I started Mary Jardin in 2016 from home. I formulated them myself and produced them in my own kitchen. Before a year came to an end, we already had our own GMP certified factory which we call Mary Jardin Production HouseI got married when I was in my 3rd year of medical school and gave birth to my eldest son when I was in final year. I am a proud mother of 2 boys and a happy wife to a very charming and caring husband 🙂 
I love cooking, baking, and crafting. I also love sewing and gardening. Oh I enjoy pretty much everything that is related to home and nature.  That is why I love Mary Jardin because it is handcrafted with love 🙂
I hope you love and enjoy it too!
Petikan diatas adalah daripada Dr Maryam di Website MARY JARDIN. Walaupun saya tak mengenali beliau secara peribadi, tetapi saya dapat lihat kesungguhan beliau untuk membantu kaum Hawa khasnya. Semoga Allah S.W.T merahmati usaha beliau ini 🙂

PRODUK-PRODUK MARY JARDIN

Orang kata tak kenal maka tak cinta. Jadi saya nak perkenalkan korang dengan produk-produk Mary Jardin🙂

SKINCARE


BB CushionLiquid FoundationLip Matte
BODY CARE
Handmade Himalayan Pink Salt Body ScrubLavender Rose Face Mist for sensitive skinMoisturizing Hand & Body Lotion for Dry SkinHydrating Lip Butter for Dry Lips
BABY CARE
Honey& Olive Baby Bedtime BalmHoney& Olive Baby Bug Repellent BalmHoney& Olive Baby Cough Cold BalmHoney& Olive Baby Tummy BalmHoney& Olive Baby Diaper CreamHoney and Olive Baby Set with Bubble Bath

BEAUTY FOOD
[VALUE TWIN PACK] ASTACERA-COL COLLAGEN DRINK3 in 1 Astacera-Col Collagen DrinkOxivit Antioxidant Drink (Energy Booster)[VALUE TWIN PACK] PEA PROTEIN+ASTACERA-COL[VALUE TWIN PACK] PEA PROTEIN WITH MULTIVITAMIN DRINK POWDER PEA PROTEIN WITH MULTIVITAMIN DRINK POWDER
HIJAB SHAWL
CHOCOVILLE COOKIES
Hah.. Menarik kan?? so, kalau ada yang berminat untuk tahu bolehlah pm suhaila di 0177467741 ataupun boleh klik maryjardin_nursuhaila





Comments

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du