Skip to main content

KISAH AKU DAN BLOG

ASSALAMUALAIKUM..
Selamat Hari raya Aidilfitri kepada semua reader blog Suhaila Sellaginella...huhu..Masih belum terlambat lagi kan? Sekarang ni dekat mana2 meriah dengan majlis2 rumah terbuka..Hamboi..sedap gamaknye menjamu selera yer...tapi beringat-ingat jangan makan berlebihan...takut-takut penyakit pulak yang datang selepas raya...

Setelah berkurun lama su tak menulis, malam ni tetiba hati nak menulis..huhu.. kalau diingat semula start su buat blog masa lepas habis matrik..masa tu kemuncak zaman kawan2 semua ada blog.. su pun apa kurangnya nak la join sekaki.. macam-macam yang su kongsi..especially, pasal kawan-kawan su la..hahha..seingat tu su buat blog dulu sebab nak share apa yang su rasa dekat kawan-kawan su je..yela budak2 kan..bila kita tgk kawan kita happy bila kita cerita pasal dia, hati kita pun akan rasa happy..huhu..dan masa pun berlalu dari tahun ke tahun dan sedikit sebanyak su ada buat bermacam2 entri..sebagai satu pandangan peribadi su tentang sesuatu isu..dari penulisan kita mampu untuk membina diri kita menjadi seorang yang cakna tentang isu-isu semasa..hahah.. meskipun blog su ni hanya picisan, tapi su gembira sebab dalam blog ni la su boleh menulis apa yang bermain dalam fikiran su..tapi ingat kepada pembaca2, JANGAN MENYALAHGUNAKAN PENULISAN sebagai satu medium untuk membalas dendam, menyakitkan hati orang, mengutuk dan apa-apa jua yang tidak baik. Fikir secara terperinci tentang sesuatu entri yang kita nak pamerkan. Ada caranya untuk menulis secara berhemah.. Su pun masih lagi belajar untuk menulis entri yang lebih baik..Kita boleh menjadikan blog ni sebagai satu perkongsian yang bermanfaat kepada, tak kisahlah kita nak cerita pasal apa pun..dunia persekolahan kita ke, pengalaman kita ke, dan macam2 asalkan boleh memberi manfaat kepada kita dan juga orang lain.. :)


 

Comments

Popular posts from this blog

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du