Skip to main content

Posts

DOWNLOAD FULL EPISOD NORA ELENA

ASSALAMUALAIKUM.... how are u??? i am sure u all fine.... hari ni nak cerita pasal dram yg tgh hot skang ni yg bakal habis 16 jun ini iaitu NORA ELENA.. ANTARA PELAKON DALM NORA ELENA

SEMAKAN KEPUTUSAN PERMOHONAN USM 2011

ASSALAMUALAIKUM...SEBELUM TERLUPA.. ni saya nak kongsi sedikit tentang permohonan USM...KEPUTUSAN PERMOHONAN Semakan keputusan kemasukan ke Program Ijazah Sarjana Muda di Universiti Sains Malaysia  bagi  Sidang Akademik 2011/2012  boleh dibuat mulai 10 Jun 2011, JAM 12.00 tengahari. PAra pelajar lepasan Sijil Tinggi Pelajaran Malaysia (STPM), Matrikulasi, Asasi, diploma dan setaraf dengannya yang telah mengemukakan permohonan untuk kemasukan ke USM bolehlah menyemak keputusan mereka. Semakan Keputusan USM Semakan keputusan permohonan ke USM  boleh dibuat melalui laman web  https://pohon.usm.my/ Pemohon perlu log in dengan menggunakan Nombor Rujukan Permohonan. Program Pendidikan Keputusan permohonan ini tidak melibatkan permohonan ke USM yang dikemukakan kepada Bahagian Pengurusan Kemasukan Pelajar (UPU) bagi Program Pendidikan . Sila rujuk laman web  UPU  untuk maklumat mengenai keputusan permoh...

WANT TO KNOW MORE ABOUT U-KISS???

ASSALAMUALAIKUM... NEXT entry!!! sekarang ni memang banyak giler boy band korea,ballad boy korea..semua dari korea la datang ke malaysia... hahah..sape2 yang mmg fanatik giler dengan artis korea macam saya ni msti excited and dah star kumpul2 duit nak beli tiket yg beratus tu an....hmm nak advices sikit..even kite suke sangat pun jangan sampai ikat perut smate2 nak simpan duit beli tiket....x mo..x mo..haha..

"BRAN NEW KISS" ALBUM SHOWCASE 20011 (U-KISS)

ASSALAMUALAIKUM... hang suma apa habaq?? che' sihat no..hahah k la ..for this entry...saya nak cerita pasal SHOWCASE U-KISS di Malaysia yg akan dianjurkan pada 10 jun 2011...erm amacam???..nampaknyer saya x dapat pergi jugak la..nasib2..hahah u-kiss debut in 2008 and has successfully built in name and gained popularity in a short span of time... is great right???their amazing live performance make every people proud of that boy band.. nak tau...??u-kiss telah dapat award "the most talented boy band by channel v taiwan".. exclusively,they really want to meet their fans in malaysia...excited!!!!hahhah showcase ni di organised by redstar presents,events managed by Marctensia, u-kiss ..will be held at Dewan Wawasan, level 4,Tower 1,Menara PGRM in Cheras..sape2 yg duk kat cheras tu..pergi la...mesti have fun...hahah <bran new kiss> adalah mini album yg ke-5 dari u-kiss..dalam showcase tu jugak..u-kiss akan menyanyikan lagu dari album dieorg yg lepas.. ...

P.RAMLEE SENIMAN AGUNG SEPANJANG ZAMAN

ASSALAMUALAIKUM.. apa khabar semua...sihat x????? entry hari ni nak cerita pasal ape??? hah... P.RAMLEE... 29 mei lalu genap 38 tahun pemergian Allahyarham Tan Sri P.Ramlee.. namenya terus mekar setelah 4 dekad beliau mninggal dunia iaitu pada 29 mei 1973.. kalau kita imbas blik semua cerita dan lagu2 yang beliau buat ...msti kita akan ingat lagu2 beliau an... saya pun kalau tengok cerita macam labu labi,masam-masam manis dan banyak lagi la..msti gelak sakan.. hhaaha..tu yang time kelakar..time sedeh plak..mmg bnjir la..(x la bnjir)haha...berlinang air mata je la... kalau nak tau dulu ayah saya banyak beli cd2 P.Ramlee....hahha KALAU NAK TAHU..karya P.Ramlee ni bukan setakat kat malaysia jer,,tapi melangkaui sempadan seperti singapura,indonesia,brunei dan selatan thailand,...dahsyat an???? bila kita tgk kat tv..mane2 la..confirm ade cerita-cerite P.Ramlee an?? tapi ada jugk suara-suara sumbang yang kate"asyik2 ulang..bosan la"... aigoo...nape la macam t...