Skip to main content

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)










Comments

Popular posts from this blog

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du

DOWNLOAD FULL EPISOD NORA ELENA

ASSALAMUALAIKUM.... how are u??? i am sure u all fine.... hari ni nak cerita pasal dram yg tgh hot skang ni yg bakal habis 16 jun ini iaitu NORA ELENA.. ANTARA PELAKON DALM NORA ELENA

JOM MULA TAHUN BARU DENGAN SEMANGAT!!

Assalamualaikum semua!!! SELAMAT TAHUN BARU 2019!!! Masih tak terlambat kan nak ucap?? HuHu. Btw, macam mana selepas 2 hari di tahun baru? Masih bermalas-malasan ke atau dah bersemangat untuk melakukan perubahan yang positif?? Huhu. Suhaila kat sini nak mendoakan semua sentiasa bersemangat dan terus bangkit! Fighting!! Jadi harini aku dah membuktikan bahawa aku telah berjaya mengatasi kemalasan dan mengantuk aku dengan keluar berjalan kaki dan menghirup udara segar di pagi hari. YEAH!! Harap kerajinan aku semakin bertambah la ye. Semalam balik kerja pukul 2 pagi, pastu mandi bukak instagram, youtube, dan segala macam sosial media sampai la ke pukul 3 pagi. Tapi nak kata Allah S.W.T tu mengkehendakkan aku untuk bangun dengan segarnya, walaupun aku tidur 3 jam je tetap aku bangun. Hebat kan kuasa Allah S.W.T?? . Jadi, pesanan aku di pagi hari ini, bersandarlah kepada Allah S.W.T. Kadang2 kita selalu kecewa bila mana kita dah rancang sesuatu tapi tak jadi dan kita terus malas n